Postkort fra Calvados

14 mar

På utallige opfordringer, eller det vil sige – det er da vist i realiteten kun én.. Marie, og så måske Mommer,  men ligemeget – overdrivelse fremmer forståelsen, i hvert fald vil jeg vise jer nogle stemningsbilleder herfra hvor vi lige i øjeblikket slår vores folder.

IMG_3599

IMG_3459

IMG_3463

IMG_3601

 

 

 

12 kommentarer to “Postkort fra Calvados”

  1. Inge 14. marts 2011 hos 15:37 #

    Det ser da ikke helt ringe ud der hvor du er.. 🙂 Det var den jydske version..
    her i København bliver det til… Det ser dejligt ud, blå himmel og skønne historiske bygninger.. 🙂

  2. Susanne 14. marts 2011 hos 16:16 #

    Jeg hæfter mig også ved den blå himmel. Det ser dejligt ud.

  3. Marianne 14. marts 2011 hos 16:39 #

    Smukt 🙂

  4. Marie 14. marts 2011 hos 21:21 #

    Herligt at se de smukke billeder fra Calvados. Jeg husker de dejlige historiske huse fra netop det område, hvor I bor. Ferieturen gik herfra videre til spidsen at Bretagne langs kysten mod nord. Tak for de dejlige billeder.

  5. Kong Mor 14. marts 2011 hos 21:48 #

    Inge @ Jeg tror jeg foretrækker den Københavnske version lige i dette tilfælde 😉

    Susanne @ Ja himlen har været ualmindelig blå og vidunderlig smuk!

    Marianne @ tak!

    Marie @ Værsgo og selv tak! De er jo til ære for dig 😉 Ja, Bretagne er også et skønt område!!

  6. spunky 14. marts 2011 hos 22:09 #

    åååååh det varmer mit hjerte at se billeder fra mit fædreland …. 😀

    • Kong Mor 15. marts 2011 hos 07:05 #

      Dit HVAD? Dig fransk?

      • spunky 15. marts 2011 hos 08:53 #

        Mais oui … sådan halvvejs ….. 😀

      • Kong Mor 15. marts 2011 hos 18:13 #

        Que c’est drôle!!
        Moi pas.. det er jo kun de royale unger som er half n’ half!
        Men jeg er fransk af hjertet 😉

  7. Ellen 15. marts 2011 hos 07:52 #

    Dejligt, dejligt. Tak for kigget. Jeg ser meget gerne flere billeder, så vi kan følge med i alle årstider og alle vejrtyper. Så er det lige som at være der selv 🙂
    Nr. 2 ligner et sted, jeg har været, men det vil der nok være rigtig mange byer i Calvadosland, der gør 😉 Jeg var meget betaget af arkitetkturen, da vi ferierede dernede for nogle år siden.

    • Kong Mor 15. marts 2011 hos 18:11 #

      Det er nu alle sammen fra denne by – du har garanteret været her – Lisieux hedder den.
      Og jeg skal prøve at huske det med billeder. Jeg tager flere millioner billeder hele tiden, jeg glemmer bare at få dem sat ind 😀

  8. spunky 17. marts 2011 hos 10:01 #

    Oui mais c’est pas mon idée …. Je suis né avec mon dommages environnementaux!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

