Weekend i billeder

11 apr

Vi har leget sommer i denne weekend – heldigvis ville vejret gerne lege med:

IMG_3926

Lørdag aften grilles der meget professionelt iført badekåbe og Weber forklæde, nogen cykler, nogen spiller fodbold og én slår vejrmøller.

IMG_3928

Solnedgang over Æblebakken!

IMG_3939

Morgenmad udenfor – i yndlingskopperne!

IMG_3903

Kirsebærtræet i fuldt flor.

IMG_3945

Yngstedreng og Prinsesse Lyserød tegner i skyggen af kirsebærtræet, for det er alt for varmt i solen!

Vidunderlig weekend!

26 kommentarer to “Weekend i billeder”

  1. Lene 11. april 2011 hos 10:15 #

    ren råhygge, og bare maver i solskin, uhh hvor jeg længes efter det.
    Er der en bestemt forklaring på morgenkåbe og grill 😉
    Først tænkte jeg, hold da op, han har sovet længe, nu tænker jeg, nå nej din mand rendte rundt med bar mave, men der er jo varmt ved en grill, så derfor noget tøj på 🙂

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 10:20 #

      Han havde tonset rundt og slået vores alt for høje græs og havde svedt vildt – været i bad – og så taget sin kåbe på (vi bruger badekåber i stedet for håndklæder)
      Og fordi han bare skulle stå i røg tog han ikke tøj på – bare et forklæde!
      🙂 altså udover badekåben!

  2. Rejen 11. april 2011 hos 10:22 #

    Det ser bare så lækkert ud, rigtig råhygge på en søndag…Dejligt sted I bor..;-D

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 10:41 #

      Ja Æblebakken er skøn. Bedst om sommeren!

  3. Diktesoph 11. april 2011 hos 11:10 #

    Der ser lækkert ud!
    Sikke skønne omgivelser!

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 11:26 #

      Ja her er skønt.. Men mest om sommeren – huset er ret utæt og rimeligt koldt om vinteren..

  4. Inge 11. april 2011 hos 11:30 #

    Øhhh badekåbe og Weber forklæde.. hvad… nej ved nærmere eftertanke, så vil jeg vist ikke vide hvorfor First Man var i den forklædning.. 😉

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 20:14 #

      Han havde jo været i bad altså 😉

  5. Marianne 11. april 2011 hos 12:15 #

    Er nabohuset til salg monstro?

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 14:37 #

      Ikke til salg – men til leje!! 😉

  6. Det Forkromede Overblik 11. april 2011 hos 13:04 #

    Sådan skal en weekend være… Jeg griller lam næste weekend, må lige overveje morgenkåben;-D

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 14:36 #

      Forlanger billeddokumentation!

  7. jensdrejer 11. april 2011 hos 13:47 #

    Det er vist første gang jeg ser nogen grille i badekåbe, haha……

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 14:33 #

      Det er vældigt smart!! 😀

  8. imangelafbedre 11. april 2011 hos 14:59 #

    Ihhh, det ser idyllisk ud!!! 🙂

  9. Marie 11. april 2011 hos 15:57 #

    Uha, som min længsel efter Frankrig bliver stor, når jeg ser dine dejlige billeder.
    Sådan en badekåbe kan sætte meget i gang……men ganske smart er den nu til
    grilltid.

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 17:41 #

      Ja jeg ved da heller ikke hvad der er galt med at grille iført badekåbe. Jeg kunne endda forstå det hvis han IKKE havde noget inden under forklædet 😉

  10. Nanna 11. april 2011 hos 16:00 #

    Hils og sig at det er klasse at grille i badekåbe!!!!!!!! Ha ha ha ha ha…..

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 17:42 #

      Heeeej!
      Ja det skal jeg gøre! 😀

  11. svenne 11. april 2011 hos 17:01 #

    Hallaøsa, det ser godt nok skønt, afslappende og mega fedt ud, kan ikke vente til sommer (forhåbentlig)

  12. Ellen 11. april 2011 hos 18:07 #

    I ser ud til at have haft det lige så pragtfuldt i den forgangne weekend, som jeg har – det gode vejr har åbenbart været pan-europæisk 😉

    Jeg måtte smile højt over indlægget med din mands snorken. Jeg har en mand magen til, og jeg har flere gange seriøst overvejet at få mit eget soveværelse, men jeg kan godt mærke på John, at så kunne jeg vist lige så godt bede om skilsmisse. Han holder dog oftest op med at snorke, når jeg sparker til ham, og nogle gange kan jeg nå at falde i søvn igen, inden han tager fat på ny 🙂

    • Kong Mor 11. april 2011 hos 19:31 #

      Ja weekenden var helt forrygende! Ren sommer. Vejret er så noget mere reserveret i dag. Kold vind fra nord – og vi er helt nede på 16-17 grader – brrr 😉
      Snorkende mænd er… træls.. 😀

  13. millemum 12. april 2011 hos 21:56 #

    Hvem skal man “kysse” for at bo så lækkert? Nøjjjjj det ligner ikke min forhave på Østerbro..

    • Kong Mor 12. april 2011 hos 22:14 #

      Du skal kysse en frø!!
      Seriøst – en fransk frø! Så kommer det helt af sig selv. 😀

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

