New look

21 apr

Nu har jeg ikke råd til Dior, men jeg har alligevel fået et new look!

Jeg kunne godt lide det gamle – men jeg kunne ikke ændre på det – både fordi jeg er SÅ dum til noget jeg ikke kan i forvejen – mærkeligt, ikke sandt?

Men også fordi jeg synes det lyseblå måtte være lidt svært at læse på – skriften var lille og, ja der var mange ting i vejen.

Og så var det jeg kom i tanke om Lisa. Lisa som jeg har kendt i mange år, og et eller andet på bunden af min hjerne, kunne huske at hun var en ørn til wordpress. Lise, og nogle andre fra samme klan, var også nogle af de første til at blogge, ÅR før jeg overhovedet fattede hvad en blog gik ud på.

Så jeg fik kontaktet Lisa og sagde – kan du ikke rydde op på min blog og give den et lækkert design og såd’n?

Hun svarede ja, med det samme. Og min blog er bare blevet så fin! Og kun min, altså designet og farverne som jeg bare kan få som jeg vil have! 

Jeg nyder at komme ind i mit eget lille hjørne af Blogland – selvom jeg i starten lige skulle vænne mig til at alt det lyseblå var væk!

Men den virker meget mere overskuelig, præsentabel og let. Jeg håber I er enige med mig!

Tusind mange tak Lisa!!

28 kommentarer to “New look”

  1. Rejen 21. april 2011 hos 07:01 #

    Det er et meget fint design du har fået lavet…Godt at du kan få hjælp til det du ikke kan selv..;-D En fornøjelig dag til dig..:-0

  2. Marianne 21. april 2011 hos 07:05 #

    Super, lige i øjet 🙂

  3. Lene 21. april 2011 hos 07:39 #

    Her er rart at være 🙂

  4. Inge 21. april 2011 hos 07:59 #

    Jeg kan lide det.. 🙂 Godt at der kom billede øverst igen.
    God påske.

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 08:12 #

      Ja jeg ville også have mit kirsebærtræ på!!
      God påske (vi har først ferie fra i morgen eftermiddag)

  5. Sequence 21. april 2011 hos 08:01 #

    Fint layout, og jeg synes det er skønt med en lidt større skrifttype, for jeg læser gerne dine indlæg 🙂

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 11:14 #

      Tak skal du have!
      Og velkommen til! Dejligt at vide at du kan lise at læse med!

  6. Susanne 21. april 2011 hos 08:03 #

    Jeg melder mig i heppekoret. Der er kommet en ro over siden, som er rigtig fin.

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 10:20 #

      Tak skal du have Susanne, det er nemlig også den fine ro som jeg godt kan lide.

  7. Diktesoph 21. april 2011 hos 08:20 #

    Det er et super fint design! Det andet var også fint, men meget mørkt og tungt. Det her skriger forår og lethed – i like 🙂
    Stort tillykke 🙂 Og sejt af Lisa! 🙂

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 10:23 #

      Taaak! 🙂
      Og ja – Lisa styrer 😉

  8. Lavendel 21. april 2011 hos 08:32 #

    Hej – sådan en dejlig blog, her vil jeg kigge ind igen ! Har jo ikke set det gamle look, men kan du selv lide dette bedre, er det jo super. Fint ser det ud. Mange hilsner Lavendel

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 10:23 #

      Tusind tak Lavendel – og velkommen til min blog!
      Det lyder skønt at du vil kigge forbi igen!
      Ja jeg er glad for det nye look!

      • Lavendel 21. april 2011 hos 14:35 #

        sØRGELIGT MED GRAVHUNDEN, JA – MEN JEG HAR SELV 2 DVÆRGSCHNAUZERE – OGSÅ EN HUNDERACE MED MEGET SÆRPRÆG… nå det blev lige med store bogstaver…hehe…du ved, man farer lige i tasterne… men håber den røde lille pølse har det godt.

        • Kong Mor 21. april 2011 hos 22:17 #

          Ja – i det håber man jo!
          Kender godt det med at fare i tasterne 😉

  9. Laila 21. april 2011 hos 08:36 #

    Jeg melder mig i koret af skrigende halse 🙂 Det ser godt ud – og er mere læsevenligt!

    Bare indholdet er ligeså godt som det plejer, så skal alt nok gå 🙂

    God påske.

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 10:21 #

      Tusind tak Laila,
      Jo indholdet kan vist ikke blive anderledes – det er jo stadig mig! 😉

  10. imangelafbedre 21. april 2011 hos 10:22 #

    Helt enig! Det ser super godt ud.. Rigtig frisk og smart på den gode måde 🙂

    Jeg tænker også om det er svært at læse på min blog – det er jo nemmest at læse på hvid baggrund – men jeg kan ikke rigtigt vende mig til tanken om at lave min blog om.

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 10:25 #

      Tak skal du ha!
      Jeg synes ikke din blog er svær at læse på overhovedet – skriften er jo noget større på din end den var på min gamle blå.

  11. jensdrejer 21. april 2011 hos 12:46 #

    Det er meget overskueligt og brugervenligt, hvilket er det vigtigste. Uanset hvor godt folk skriver eller hvor spændende deres indlæg er, så tror jeg de fleste hurtigt bliver træt af en rodet og uoverskuelig blog.

    Jeg kunne godt lide det gamle design, men synes bestemt også at dette er udmærket! 😀

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 22:14 #

      Ja det er rigtigt – velskrevne blogge som er rodede eller hvor det tager en krig at loade alle billederne, dem er jeg ikke så glad for.

      Men det glæder mig at du kan lide det og finder det overskueligt

  12. Nadia 21. april 2011 hos 16:09 #

    Jeg vil da også lige noteres som tilhænger af dit nye design 😉

  13. Madame 21. april 2011 hos 18:57 #

    Jo, det er meget smukt og enkelt – det kan jeg godt lide 🙂

    • Kong Mor 21. april 2011 hos 22:13 #

      Tak! Ja det kan jeg som sagt også 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

