Søndagskagen #4

1 maj

 

I skal naturligvis ikke snydes for søndagskagen, som denne gang er en Saint Honoré!

St. Honoré

Og JA – den smagte lige præcis så fantastisk godt som den ser ud, tak!

Fortsat god søndag!

18 kommentarer to “Søndagskagen #4”

  1. fru Z 1. maj 2011 hos 18:51 #

    Søndagskage? Eddermanme i orden, du!
    Glæder mig da allerede til næste søndag… 😛

    • Kong Mor 1. maj 2011 hos 21:00 #

      Hæhæ!! Du kommer bare 😉

  2. imangelafbedre 1. maj 2011 hos 19:41 #

    Åååhhhh…savle, savle, savle…mmmmm….. savle savle….

    • Kong Mor 1. maj 2011 hos 20:59 #

      vent – ikke her – jeg skal lige tørre op!!

  3. Diktesoph 1. maj 2011 hos 20:48 #

    Nøøøøøjh….! Er det karamel man kan se?
    Mums, smows!

    • Kong Mor 1. maj 2011 hos 20:58 #

      Jeps – uforfalsket lækker karamel!!

  4. Inge 1. maj 2011 hos 21:06 #

    Uhmmmm tak, sådan en trænger jeg også til.. 🙂

  5. Laila 1. maj 2011 hos 21:45 #

    Du har mange gode indlæg i løbet af ugen. Alle bliver læst – men søndagsindlæggene er altså de lækreste!

    🙂 Mums!

    • Kong Mor 1. maj 2011 hos 22:29 #

      Det er nok for mig!! 😉

  6. Ellen 1. maj 2011 hos 22:02 #

    Holddaop… det er sandelig godt, man ikke bryder sig særlig meget om kager og desserter…
    Vil da meget hellere have en liljekonval.
    Og jeg lyver aldrig [engle-smiley].

  7. jensdrejer 2. maj 2011 hos 00:57 #

    Wow………. jeg ville gerne sige en helt masse andre ord, men er ikke helt sikker på, at du synes man må bruge sådan nogle udtryk på din blog. Men f…… S… hvor ser det lækkert ud! Supermums. 😀

    • Kong Mor 2. maj 2011 hos 10:15 #

      Du bruger da bare de udtryk du har brug for – ligesom jeg gør 😉
      Den VAR lækker!!!

  8. Rejen 2. maj 2011 hos 05:40 #

    Uhmmmm og mums, nu spiste du vel kun et lille stykke ??? ;-D..

    • Kong Mor 2. maj 2011 hos 10:16 #

      Øhhhmmm.. nååårh ja et lille stykke. eller i hvert fald et mindre stykke..
      Stor og lille kan heldigvis gradbøjes. Og jeg tager sjovt nok, kun på om mandagen..

  9. Anne 2. maj 2011 hos 14:29 #

    Wow. Vækker associationer til Prices famøse Sportskage fra La Glace – den som består af 85% flødeskum med daim og vandbakkelser for resten. En kraftkarl af en sag 😀

    • Kong Mor 2. maj 2011 hos 19:05 #

      Den kender jeg ikke! Men det lyder HELT vildt lækkert. mmm gad vide om den kan googles?

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

