Søndagskagen #5

8 maj

Så oprandt dagen hvor vi skulle sætte en gigantisk og lækker Royal til livs. Dette er nok en af vores favorit kager.

Le Royal

Det er en tynd slags kagebund – ikke lagkageagtig – og heller ikke tærteagtig.

Så kommer der noget blød nougat agtigt noget med lidt knas i – en praliné.

Og ovenpå – en chokolademousse, drysset med kakaopulver og pyntet med chokoladeflager.

MUMMMS to the maxx!

Og jeg tog altså kun et lille stykke!!

10 kommentarer to “Søndagskagen #5”

  1. Lene 8. maj 2011 hos 17:46 #

    Altså, næste gang vi kommer, så vil jeg sætte STOR pris på at få lov til at smage op til flere af jeres søndagskager – jeg er endog villig til at betale hele gildet, for som jeg plejer at sige: jeg har ikke én sød tand, jeg har et helt gebis søde tænder

    • Kong Mor 8. maj 2011 hos 17:55 #

      Fik I ikke julekager??? Jo – at vi ikke nåede at sise søndagskager er jo en detalje – så vidt jeg husker ÅD vi fra I kom til I tog afsted 😉
      Men de kan fås i små – så du kan godt nå at indtage indtil flere søndagsrationer på en gang..

  2. Rejen 8. maj 2011 hos 18:27 #

    Den ser godt nok lækker ud…Mums..;-D

  3. imangelafbedre 8. maj 2011 hos 19:29 #

    Jeg oversavler lige din blog igen. Undskyld. Når jeg er færdig skal jeg nok tørre op efter mig selv.

    • Kong Mor 8. maj 2011 hos 19:43 #

      Det er så i orden – har ellers en spand stående i et hjørne til samme formål 😀

  4. Inge 8. maj 2011 hos 20:48 #

    Not fair.. 😉 min absolutte yndlingskage.. tøm lige savlespanden igen.. 🙂

    • Kong Mor 8. maj 2011 hos 22:28 #

      Ja jeg er altså ked af at gøre det igen, Inge 😉

  5. Lene 8. maj 2011 hos 22:52 #

    Pyha, godt at jeg ikke bryder mig om chokolademousse, så skal jeg ikke være misundelig i dag 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

