Audiens med madpakke

24 maj

NY DATO – LÆS IGEN!!

Ja, jeg kommer til Danmark, i egen høje person! Der er derfor lagt op til audiens!

For nu er jeg jo blevet nysgerrig. Nysgerrig efter at se nogle af alle de spændende mennesker som blogger – blogge jeg læser på hver dag, og bag de blogge er der mennesker som deler lidt af deres hverdag med mig!

Når man har læst om alle disse mennesker så længe, okay alt er relativt, men i hvert fald snart 4 måneder – det er jo længe – så får man lyst til at se ansigtet bag.

Da der jo er en del flere, med samme paranoia som jeg, er det langt fra alle som man har set billeder af. Det kan jo på sin vis også være bedøvende lige meget, for det kommer slet ikke an på det. Overhovedet. Men det ville være rart at sætte ansigt på de mennesker som man kommunikerer med om ikke hver, så da i hvert fald hver anden dag.

Jeg aner ikke hvordan det plejer at foregå, når bloggere mødes, men jeg foreslår i hvert fald følgende:

Søndag d. 31 juli eller Mandag d.01.august 2011 – vil jeg være at finde i Den fynske Landsby. http://museum.odense.dk/museer/den-fynske-landsby.aspx

Og jeg vil ligeledes være at finde søndag d.07.august 2011 på Frilandsmuseet. http://www.natmus.dk/sw4621.asp

Det er sådan, at der begge steder er noget at kigge på, så Firkløveret ikke falder om af kedsomhed, at man kan spise sin medbragte mad både inde og ude, i fald det skulle vise sig at være rigtig dansk grøn og våd vinter..

Hvis ovenstående har interesse, så send mig en mail på kongmor@live.dk med den dato der passer jer bedst. Hvis I kan flere datoer, så send 2 mails – det er noget hurtigere at se sig ud af at tælle mail overskrifter, end at skulle åbne mange forskellige mails! Så er det også nemmere at kontakte alle med tidspunkt og nøjagtigt sted!

Datoerne for begge steder bliver derefter udvalgt efter simpelt succes rate: Hvornår kan der komme flest!

Jeg beklager meget at Jylland fejt bliver forbigået, men i denne omgang inkluderer planerne ikke besøg på halvøen. Og da vi trods alt ikke bliver i flere måneder, er det om at planlægge i stor stil, hvis man gerne vil have noget ud af sit Danmarksbesøg.

Da Odense er ikke alt for langt væk fra Lillebælt, så håber jeg at der også er jyder, der vil overveje et Ø-besøg, alt efter hvor mørkt (læs: langt væk) I bor.

Og her går jeg jo som en selvfølge ud fra, at det er rigtigt mange af jer, som har lyst til at komme og spise en madpakke med Kongen, First Man og Firkløveret.

Men tænk lige engang hvor pinligt, hvis der nu slet ikke er nogen som gider se mig, fordi de går ud fra at jeg er vanvittig overfladisk og en storsnudet royal, for slet ikke at tale om hvor selvglad jeg er at jeg sådan går rundt og tror at andre mennesker gider spise deres madpakke med mig og de andre.

Men det er så en risiko, jeg er villig til at løbe.

Jeg HÅBER at se rigtigt mange af jer. Ellers spiser vi bare vores madpakker for os selv!

35 kommentarer to “Audiens med madpakke”

  1. NadiaGravhund 24. maj 2011 hos 07:46 #

    Audiens siger du?
    Det lyder hyggeligt. Selvom jeg kun kan skuffe, når det viser sig, det er et menneske der dukker op 😉

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 07:52 #

      Altså jeg er sikker på at din indre gravhund vil skinne igennem. Jeg går for eks heller ikke med krone til daglig 😉
      Så ingen skuffelse her – kun hvis du ikke vil spise din madpakke med mig.. PS – hvis nu jeg lover at tage kage med???

      • NadiaGravhund 24. maj 2011 hos 12:07 #

        Jeg kan ikke sige nej til kage 😉
        Hvis ikke vi passer hus den dag, så vil jeg gerne med på frilandsmuseet.

  2. Madame 24. maj 2011 hos 07:59 #

    Sikke et dejligt initiativ! Jeg er helt med på et blogtræf på Frilandsmuseet, med mindre der kommer noget i vejen, som jeg ikke er herre over. Blogtræf plejer at være forrygende hyggelige, og her er en model, der ikke er prøvet før – selv om vi både har holdt træf i Zoo og på Arken 🙂

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:13 #

      Jeg håber at du ikke skal noget andet!
      Det kunne være hyggeligt at hilse på dig live 😉

  3. Lavendel 24. maj 2011 hos 08:08 #

    Eftersom jeg residerer på Fyn, går jeg ind for Den fynske Landsby….den kunne sjællænderne vel også tåle at se 🙂
    god ide, Deres Majestæt

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:14 #

      Selv tak!
      Jamen så noterer jeg det!

  4. Rejen 24. maj 2011 hos 08:14 #

    Deres Kongelige Højhed, Firstmann og Firkløveret!. Det vil være mig en ære at mødes med Dem og følge på Frilandsmuseet, lige midt i min hjemby (jeg bor 10 min. derfra) men mon ikke det skulle være i år, 2010 er jo ligesom passé? hehe…Jeg kommer hvis der ikke kommer andet i vejen, det er ikke altid til at vide med familien om de finder på noget, ellers vil jeg meget gerne spise med jer..;-D

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:14 #

      Hvor hyggeligt!!!
      HAR ændret datoen – suk – det er jo når det skal gå stærkt.

  5. Ellen 24. maj 2011 hos 09:00 #

    Wow, godt initiativ 🙂 Tænk at du gider bruge din tid på andre bloggere, når du er hjemme i lille Danmark og sikkert har vældig travlt med familien.
    Selv om jeg helst ville se Den fynske Landsby, så går den ikke på en hverdag lige efter vores sommerferie, så det må blive i det velkendte Brede, for jeg vil meget gerne møde dig. Og andre 😉
    Men da jeg ikke kender mine englænderes sommerferieplaner endnu, er jeg nødt til at sige jatak med forbehold… hvis det er den dag, de ankommer, skal jeg nok ikke slæbe dem med til Brede næsten inden de er trådt ind ad døren 🙂
    Du får også dette pr. mail, så du kan tælle…

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:15 #

      Mon den Fynske Landsby kunne friste – en søndag?
      I hvert fald ville det være fantastisk at kunne mødes!

  6. Diktesoph 24. maj 2011 hos 10:22 #

    Ha ha, du VED da at vi gider se dig!
    Fantastisk ide! Ikke mindst fordi det lige er i min hjemmeperiode! Hurra! OG på Fyn! Dobbelthurra!

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:16 #

      🙂 – altså det ved jo aldrig.. Faktisk!
      Men vi ses jo så til sommer!

  7. Inge 24. maj 2011 hos 10:45 #

    Kanon initiativ, og jeg vil sørme også gerne mødes med hele den royale familie. Jeg tager til London d. 6. august, så hvis du fastholder søndag d. 31. juli i den fynske landsby, så er jeg frisk på at besøge min mors hjem ø.. 🙂

    • Inge 24. maj 2011 hos 10:48 #

      Hmmmm det går rigtig godt her, jeg har ikke styr på min kalender, ville lige skrive den foreløbige aftale ind, og opdager at den weekend er booket af gode venner i Sverige.. Så glem alt fra Goddag jeg hedder Inge.. Jeg vil stadig gerne møde dig, men vores sommerferie og weekend planer har stukket kæppe i hjulene.. 😦 Håber det lykkes en anden gang 🙂

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:18 #

      Hvor drøn ærgerligt. Men det er der jo ikke noget at gøre ved. En anden gang!

  8. Kirsten 24. maj 2011 hos 11:41 #

    Øv, jeg er lige præcis i Danmark mellem den 13. og 19 juli……Nå, men så må det blive næste gang!

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:20 #

      ØV altså også!
      Ja – næste gang.

  9. Marianne 24. maj 2011 hos 15:45 #

    Hyggeligt initiativ, men jeg er i USA på første dato og lige kommet hjem den anden, så jeg kommer nok ikke lige afsted til Fyn der. En anden gang må det kunne lykkes – måske kan du lægge din sommertogt omkring Silkeborg en anden gang (vi kan nok ikke klare hele kongeskibet, men en kano går vist fint)

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:21 #

      Du kan jo bare tage til København d. 7 😀
      Ellers må det bare blive en anden gang!

      • Marianne 24. maj 2011 hos 22:47 #

        Nåh, det var den 7. jeg mente, at jeg lige var kommet hjem. Ærgerligt, håber det bliver en anden gang.

  10. Laila 24. maj 2011 hos 17:57 #

    For sulan da! Hvorfor er de gode træfs mit i vores ferie?!! Sidder i Nordjylland på de datoer og der er nok trods alt for langt at fare afsted.

    Jeg er jo ellers en af de halvparanoide, som ellers bare gerne vil hilse på IRL. Det må blive næste gang. Så stemmer jeg for jylland!

    Håber I får en hyggelig dag! Kh Laila

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:22 #

      ÆÆÆvvv.. mm.. en lille bitte smuttur?? 😉
      Det kunne ellers have været rart.

  11. Marie 24. maj 2011 hos 19:55 #

    Ups, hvem der havde haft en blog, så jeg kunne komme til audiens hos Kongmor i den Fynske Landsby. Jeg var der sidste år under et week end besøg i Odense. Der er så smukt og dejlig på stedet der.—-Jeg er jo en af dem der bare kigger med og giver lyd fra mig i ny og næ.Det havde da været sjovt at møde begge Kongsmors øjne sådan face to face.

    • Kong Mor 24. maj 2011 hos 21:24 #

      Nu ER der jo strengt taget ikke nogen som forhindrer dig i at tage til Den Fynske Landsby den dag.. 😉
      Så det bestemmer du jo selv!

  12. Marie 24. maj 2011 hos 21:53 #

    Nej, så den tanke har jeg da haft!!!!Så måske….

  13. The Blogless Sister 24. maj 2011 hos 23:32 #

    Jeg kan ikke lige overskue mit liv så langt ud i fremtiden…(oui, sådan er det bare at være VIP) men ville SÅ gerne med i Den Fynske.

    Skriver du når Folket har talt og bestemt lokationen?

    • Kong Mor 25. maj 2011 hos 08:02 #

      Jeg kommer til den Fynske landsby uanset hvad – om det så er den 31 juli eller d. 1 august er jeg ikke helt sikker på endnu!
      Jeg regner med at det bliver søndag 31.07 – da det er mest praktisk for den del af folket som trods alt arbejder!

  14. Susanne 25. maj 2011 hos 06:32 #

    Frilandsmuseet i august er perfekt ;o)

  15. Pia 25. maj 2011 hos 20:59 #

    Selvom jeg ikke kommunikerer sammen med dig hver dag, vil jeg også gerne møde dig 🙂
    Alle datoerne er i vores ferie, men hvor vi opholder os er lidt uvist – endnu. Vi har talt om at tage til Fyn, men Frilandsmuseet er der nok størst sandsynlighed for at nå med på, for mit vedkommende. Jeg sender en mail.

    • Kong Mor 25. maj 2011 hos 21:28 #

      Jeg vil glæde mig til at se dig!
      Jeg behøver ikke nødvendigvis kommunikere med folk hver dag for også have lyst til at se dem. Hvis de læser om mit liv – og har lyst til at mødes – så er det da kun hyggeligt!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Audiens « Kong Mor - 23. juli 2011

    […] er der audiens i Den Fynske Landsby søndag d.31 juli kl. 13 og på Frilandsmuseet søndag d. 7 august kl. […]

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

