Søndagskagen #8

29 maj

Nu slår vi lige 2 fluer med et smæk: Mors dag i billeder og søndagskagen. Vi starter med kagen for den var så flot. Ikke ny, da vi har fået Fraisier før. Men formen var lige lidt anderledes!

IMG_4405

Men det startede jo med morgenmad og krummer på sengen!

IMG00043-20110529-0932

Og gaver:

IMG_4402

Et yndigt hjemmelavet armbånd, og i tilgift slog nogen græs!

IMG_4398

Så jeg kunne ligge på denne her og pleje min hals!

IMG_4408

Jeg overvejede at få fat i en fløjte, så jeg kunne hidkalde undersåtternes opmærksomhed, idet min stemme er helt og aldeles, fuldkommen væk.

Derfor de kunne heldigvis heller ikke høre at jeg sagde nej tak til et stykke kage!!

Mums!

14 kommentarer to “Søndagskagen #8”

  1. Inge 29. maj 2011 hos 17:25 #

    Tillykke med din dag, og gaver, kort og græsplæneklipning.. 🙂 OG hvor var det synd de ikke hørte dig sige nej tak til kage.. 😉

    • Kong Mor 29. maj 2011 hos 17:51 #

      Ja ikke Inge?
      Så blev jeg nødt til at spise et stykke!! Desværre kan de heller ikke høre når jeg beder dem om at tage ud af bordet 😉

  2. Rejen 29. maj 2011 hos 18:47 #

    Sikke en flot morgenbakke og fine gaver…Der er vist visse fordele ved ikke at kunne snakke, du må indøve lidt tegnsprog til dine undersåtter…;-D

    • Kong Mor 29. maj 2011 hos 20:40 #

      Ja den var lækker at vågne til!
      Tegnsprog er en idé – men nok tvivlsomt hvor meget det hjælper hvis det kun er mig som forstår det 😉

  3. Fru E 29. maj 2011 hos 19:25 #

    Dejligt med mors dags gaver og endnu mere skønt når familien hjælper til 🙂

    Og så ser det dejligt ud med sol og varme 🙂

    • Kong Mor 29. maj 2011 hos 20:41 #

      Det har været skønt i et par dage nu – efter 2-3 dge med køligt og lidt byger.
      Og ja det er skønt når de hjælper til – det gør de nu tit!

  4. Benedikte 29. maj 2011 hos 19:38 #

    Mums #8!!!
    Sikke en fin mors dags kage.
    Og sikke en gang pleje og hygge du har været udsat for. Godt du ikke sagde noget i går 😉
    God bedring!

    • Kong Mor 29. maj 2011 hos 20:41 #

      Ja det var godt jeg holdt min mund 😉
      Håber også min stemme kommer igen! 😉

  5. Laila 29. maj 2011 hos 19:59 #

    Åh… Hvor ser det hyggeligt ud. Mit blik dvælede mest ved udsigten bag den rare græsklipper. Hvor ser der smukt ud!

    • Kong Mor 29. maj 2011 hos 20:42 #

      Græsklipperen er Zorronaldo! 😉
      Udsigten over Æblebakken er ubeskrivelig dejlig!
      Det er SÅ smukt – nok derfor jeg accepterer at huset er så koldt om vinteren!

  6. Susanne 29. maj 2011 hos 21:46 #

    Det ligner et rigtig godt bud på en mors dag. Jeg håber, at du har nydt.

    • Kong Mor 29. maj 2011 hos 22:25 #

      Åhh ja! Til sidste solstråle forsvandt bag kirken! 😉

  7. Tina - omme i London 30. maj 2011 hos 00:17 #

    SLURP – den kage ser laekker ud og sikken en morgenbakke! Jeg er sikker paa morsdagsforkaelelsen var helt og aldeles fortjent. 🙂

    • Kong Mor 30. maj 2011 hos 07:41 #

      Ja – selve bakken er en gave i sig selv. Og jeg huskede at feje krummer ud da jeg stod op 😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

