Piet Van Deurs

3 jun

Engang i tidernes morgen – dengang i stenalderen da jeg var barn.. Var der et TV program med en mand som hed Piet Van Deurs. Hans program hed “Hvad er det..”

Det var en eller anden sær ting, som nogen skulle bestemme sig for hvad var.

Det spørgsmål kan man passende stille i forbindelse med min mystiske strikke kreation.

Og der er flere ting at vælge imellem:

IMG_4449

Åbent penalhus på skrivebordet.

IMG_4450

Snackskål.. Eller faktisk er det hundemad, men vi blev bange for at Blondinen ville komme til at æde skålen også og få ondt i maven af garnet.

IMG_4451

Smør-holder-varmer..

IMG_4453

Moderne sej hue.. eller i hvert fald en hat af en slags.

IMG_4458

Nat-lampe-dæmper

Der er frit slag..  Eller også er det min første give-away som Nadia skal have – så slipper jeg jo for at beslutte hvad det er!

18 kommentarer to “Piet Van Deurs”

  1. Rejen 3. juni 2011 hos 07:43 #

    hehe, ja der er mange muligheder, synes især at det er smart med smørholder-varmer, så er man fri for selv at smelte smørret på panden til smørsaucen..;-D

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:35 #

      Jeg vil ikke spise de dersens blandingsprodukter så smørret er ofte en hård affære på morgenbordet – derfor denne løsning!!

  2. Nadia 3. juni 2011 hos 07:49 #

    Hov! Hvordan røg den over på mig?

    Øhm, nå men jeg synes det er en brødkurv. Af typen der holder brødet varmt, når nu de alligevel ligger der.

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:36 #

      Det var dig som sagde jeg bare skulle forære den væk – så slap jeg for at finde ud af hvad det var.. 😀
      Brødkurv er ikke så tosset..

  3. Lene 3. juni 2011 hos 08:25 #

    Jeg er sikker på, at det er en hvor-var-det-nu-jeg-lige-lagde-mine nøgler/briller/småtingsholder 🙂

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:36 #

      Det er meget muligt!! Lige nu er det godtnok en flad-ting-som-fylder-på-mit-skrivebord..

  4. Kirsten 3. juni 2011 hos 09:09 #

    Husker godt manden…..
    Det kan også være den ene af en morgensko?

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:37 #

      Det må være størrelse alt for lille til min familie..
      Løsningen er måske at få et barn mere? 😉

  5. Kristina 3. juni 2011 hos 10:33 #

    En perfekt “holde æggene lune på morgenbordet” dims 🙂

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:37 #

      Orv ja da! den er faktisk ikke så tosset! 🙂 bortset fra at vi spiser spejlæg 😀

  6. Susanne 3. juni 2011 hos 12:15 #

    Tænk hvis jeg havde sådan en sag til alle de bonner og kvitteringer, der altid ligger og flyder på disken ude i køkkenet…

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:39 #

      Hmmm dem smider jeg ud når jeg har ført dem ind i regnskabet..

  7. Anita 3. juni 2011 hos 14:58 #

    HA HA, du er da bare for herlig 😀

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:39 #

      Tak 🙂 Det var da en dejlig melding at få sådan her ved midnatstide!!

  8. Ellen 3. juni 2011 hos 20:25 #

    Hohoho – må jeg ikke bare have lov til at sige, at du strikker utrolig flot af en selverklæret amatør at være 🙂 Keep on the good job 😉

    • Kong Mor 4. juni 2011 hos 00:40 #

      Taaaaaaaak 🙂 Det nytter bare ikke så meget når det jeg strikker ikke ER noget..
      Men det kan være det kommer!

  9. Inge 4. juni 2011 hos 07:30 #

    Hahahahaaaa hvor er du skøn.. Fantastisk “noget” du har strikket.. 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

