Søndagskagen #9

5 jun

Den søvn vi har fået i nat er til at overse – sådan går det nemlig når man er til fest og kommer hjem kl. 4.42 og bliver vækket til vanlig tid af vågne børn og en glad Blondine.

Det var en fantastisk hyggelig aften med gamle venner og jeg overlever afgjort at være lidt mat idag – det var det hele værd!

Men det medfører at der er dømt nattøjs dag og jeg har ikke tænkt mig at forlade matriklen overhovedet – og slet ikke for at købe en bagersøndagskage.

Men da hverken I eller vi skulle snydes for søndagskage, vil jeg derfor nøjes med mindet om den gode fraisier vi fik til festen i går aftes – samt vise jer de hjemmelavede cupcakes, hvoraf jeg netop har sat en til livs.

IMG_4505

Rigtig god søndag derude

PS: Det er ikke fars dag i Frankrig endnu, så vi fejrer ikke noget idag!

10 kommentarer to “Søndagskagen #9”

  1. Annette 5. juni 2011 hos 16:47 #

    Jeg forstår simpelthen ikke, at jeg søndag efter søndag, plager mig selv med at se på jeres kager?! Som alle de andre søndage, ser det ud som en lækker kage 🙂
    Her i huset fejrer vi fars dag med grill, og så har han fået lov at vaske husets persienner, siden det er så godt vejr, han kan stå ude med det 😉 God rolig søndag til jer.

    • Kong Mor 5. juni 2011 hos 19:53 #

      En eller anden form for subtil selvpineri??
      Jeg skal ikke kunne sige det 🙂

      Hvor ER han heldig ham der er far hjemme hos jer. Persiennevask er jo en tjans!!

  2. Inge 5. juni 2011 hos 18:46 #

    Uhmmm de kager ser da rigtig gode ud.. og indtaget i nattøj, gør dem helt sikkert ikke ringere.. 🙂

    • Kong Mor 5. juni 2011 hos 19:54 #

      Afgjort ikke 😉
      De smagte som matte nattøjskager skal smage.

  3. Benedikte 5. juni 2011 hos 19:55 #

    Nøjh sådan nogle søndage elsker jeg bare. Sådan rigtig nattøj, hygge, sofa og absolut ingen gøremål.
    Andet end at spise kage… 🙂
    Eller popcorn!
    Lækre kager! Så fint de er pyntet!

    • Kong Mor 5. juni 2011 hos 22:28 #

      De smagte også rigtigt godt vores hjemmelavede kager.
      Og vi har ikke lavet noget som helst hele dagen og jeg er træt som et alderdomshjem alligevel! 😀

  4. Fru E 5. juni 2011 hos 21:14 #

    Fine søndagskager og nattøj og sofa er nogle gange tiltrængt. Her fejrer vi hverken mors eller fars dag. Tror ikke ungerne mener vi har fortjent det 🙂

    • Kong Mor 5. juni 2011 hos 22:30 #

      Så afgjort – og det er ikke så tit det sker at vi går helt døde 😉
      Vi tvinger simpelthen ungerne til at fejre os fordi vi mener at vi har fortjent det. 😀

  5. Madame 6. juni 2011 hos 16:53 #

    Sikke skønne cupcakes du viser her – og det lige før jeg skal lave aftensmad 🙂 Uha ja, nogle søndage skal bare overstås i nattøj …

    • Kong Mor 6. juni 2011 hos 20:30 #

      Det skal de nemlig!! 🙂
      De cupcakes smagte vidunderligt! Især shokolade pynten!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

