Bryster og en camouflage-sæl

19 jun

Jeg var lige ude og gå en tur med mine bryster i går. Vi var en hyggelig lille forsamling på 14.000 kvinder i alle aldre, som gik 5 km. Der var koncerter hele vejen og der blev delt drikkelse ud på vejen! Jeg havde Divaen og en veninde med – og vi hyggede os gevaldigt. Det føltes ikke som 5 km. måske fordi der skete så meget undervejs.

Faktisk er det Frankrigs 2.største løb – ja, ja – vi gik jo. Men vi var da med. Og næste år vil vi løbe de der 5.km. Føles totalt åndssvagt at skrive at man regner med at løbe 5 km om et år – når andre deler ud af deres ambitioner om maraton og den slags svære ord.

Nå men i hvert fald – det var sjovt!

IMG00058-20110618-1829

Og alle de kalorier jeg muligvis har brugt på at gå – skyndte jeg mig at indtage igen – vi var ude og spise med gode venner. Men jeg tog ikke nogen dessert og drak kun en lille smule rødvin.

Men kom i seng kl.03.00 igen, så man er noget mat. Man har derfor sendt First Man ud for at hente morgenbrød og søndagskage – jo det er hans dag – så skal han jo også lave noget.

Og han fik sin camouflage sæl og blev meget glad for den!

Den ER også sød!

IMG_4562

God doven søndag til alle!

20 kommentarer to “Bryster og en camouflage-sæl”

  1. Susanne 19. juni 2011 hos 10:52 #

    Det er da den skønneste sældille, jeg endnu har set. Han må være glad, ham First Man. God søndag og god fars dag hos jer. Vejret er øv, men jeg tror alligevel at jeg vil spørge hunden, om hun vil med på vores 4 km. sti.

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 12:05 #

      Ja den ER sød 😉
      Og First Man blev glad! Vi burde også bevæge os udenfor matriklen og få lidt luft – men det holder lidt hårdt-
      Jeg forstår det ikke – vi er matte søndag efter søndag.. hmmm

  2. Nadia D. 19. juni 2011 hos 11:01 #

    Hvis jeg ikke havde vidst, han gik efter en krokodille, så havde jeg ikke tænk videre over det – den er da sød!
    Gid det var mig der skulle have søndagskage… Jeg er næsten lidt fristet af at cykle ud og hente en. Men kun næsten. Der er så langt hen til bageren uden hår i kagerne, og jeg er doven.

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 12:11 #

      Den er kær!! Man bliver så glad for sådan nogle hjemmelavede ting!

      Du må jo bare bage en kage selv? Ellers så op på cyklen – det er sikkert også sundt med noget motion før man spiser kagen med god samvittighed!

  3. Annette 19. juni 2011 hos 11:51 #

    Det er en bonus ved at have børn, de gaver de selv laver!
    Hvor er den fiiiin! Ser ud om om den har en skøn personlighed?!
    Her er søndagens kager cupcakes – indtaget efter en frokost med svigerforældrene.

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 12:07 #

      Så afgjort en bonus – mange af mine smukkeste ting har jeg fået af mine børn!
      Var det de fine cupcakes jeg så på din side? De lyder vildt lækre! Og ja frosting ER hammersvært at få smurt ud over en lille kage!!

  4. pernille 19. juni 2011 hos 12:00 #

    Det er ikke noget åndssvagt ved 5 km i løb.
    Det tog mig oceaner af tid at komme så langt.
    Så vidt jeg husker, har du også en meget god grund til at tage det rigtigt stille og roligt.
    Jeg glæder mig til at høre mere om det :-).

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 12:09 #

      Jeg tør ikke rigtigt at gå helt igang – er så bange for at jeg får ondt igen. For du husker rigtigt: 2 diskusprolapser og 1 helt mast disk..
      Det tog mig 6 uger at kunne få sokker på selv – og gå de 900 meter over til skolen..
      Og nej jeg vil ikke opereres!

  5. Fru E 19. juni 2011 hos 12:57 #

    At gå 5 km er langt bedre end at ligge på sofaen mens andre går eller løber 5 km. Så klap på skulderen til dig selv!

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 13:14 #

      😉 Det vil jeg så gøre!!

  6. Ellen 19. juni 2011 hos 14:51 #

    Hvor er den sød, den lille sældille 🙂
    … Og så der altså være andre metoder at få motion på uden at skulle risikere liv eller i hvert fald ryg ved at løbe!

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 15:31 #

      Der er sikkert mange måder at få motion på – jeg er bare ikke lige vild med dem alle sammen! 😉

  7. Bettina Holst 19. juni 2011 hos 15:30 #

    Den er da SÅ fin !….jeg prøver stadig lige at få et andet billede i hovedet end af det forkerte billede, jeg lige fik af dig, mens du går tur med dine bryster…:-)

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 15:32 #

      I bedste ekstra-blads stil skulle der jo være noget blikfang 😉
      Det var til fordel for brystkræft – derfor!! Men indrømmet jeg kunne godt have skrevet “gik tur FOR mine bryster”
      😉

  8. Lene 19. juni 2011 hos 16:14 #

    Hvor er den lille camouflagesæl bare skøn, der bliver ingen grund til at grine af den, overhovedet! Og du er sej, at du gik med brysterne, og om lidt tager du lige First man i hånden og så går I ned ad Æblebakken, og når I så kommer ned, så går I lidt videre og så lidt videre og så pludselig er I hjemme igen med lidt vind i håret og frisk luft i lungerne 😉
    Jeg tror vi vil prøve samme recept, det er da mærkeligt, som rødvin gør en mat dagen derpå 😉

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 16:21 #

      Nej – for han skal jo ud og løbe med Zorronaldo.. Men jeg kunne flå resten af ungerne med ud til noget luft!
      Jeg ved heller ikke hvorfor rødvin skal gøre en så mat.. 😉 Jeg fik faktisk kun 1 glas..

  9. rejen 19. juni 2011 hos 19:43 #

    Godt gået, jeg kan heller ikke løbe, det bryder mine knæ og min ryg sig ikke om, men powerwalking der kan man sagtens få pulsen op…Den er nu rigtig sød den lille sæl, den kan han godt være stolt over…;-D

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 23:15 #

      Jeg kan faktisk godt lide at løbe.. Eller lide og lide – jeg synes ikke det er så stygt som andre motionsformer.
      Men jeg nøjes med at gå – hurtigt – for tiden!

  10. Lone Tranekjer Nielsen 27. juni 2011 hos 14:53 #

    Har lige opdaget din blog…sjovt at loese…jeg bor i Paris med mine 3 drenge paa 18 aar…endelig fandt jeg en udenlandsdansker i Frankrig som blogger,

    Lone

    • Kong Mor 27. juni 2011 hos 18:37 #

      Hej Lone!! Og velkommen hertil.
      Jeg kan ikke se din blog? Men jeg kan se din facebook profil – jeg kommer nok forbi 😉

      Sig mig – har du 3 drenge på 18??

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

