Søndagskagen #10

19 jun

I dag er det fars dag i Frankrig. Og First Man skulle også fejres med en lille kage. Og jeg kan med det samme sige at den smagte ikke kvalmt som man måske skulle tro ved synet af den.

IMG_4567

Jeg vil tro at det er det man kalder en fragilité dej – som smuldrede lidt – med en vanilje agtig eftersmag.

Og resten.. Ja en slags flødeskum blandet med noget let creme så hele oplevelsen var let og luftig. Den smagte SÅ godt.. Og jeg fik jordens mindste stykke – kun lige akkurat et jordbær ude ved kanten og følte mig helt enormt snydt, mens de andre guflede videre.

4 kommentarer to “Søndagskagen #10”

  1. Lene 19. juni 2011 hos 16:07 #

    Mums – den har jeg ventet på et billede af, lige siden Zorronaldo skrev om den til mig 😛

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 16:22 #

      😉 Sig mig glæder I jer ikke helt vildt til kageorgie i juli?? 😉

  2. Sequence 19. juni 2011 hos 17:10 #

    Det lyder som om du har udvist enormt mådehold med kagen – hatten af for det, for den ser godt nok lækker ud.

    • Kong Mor 19. juni 2011 hos 22:48 #

      Den var også lækker – eller det stykke jeg fik 😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

