Søndagskagen #11

26 jun

 

Dagens kage er en Soufflé Normand. Med smag af caramel, æble og lidt calvados! Mums.

Soufflé Normand

13 kommentarer to “Søndagskagen #11”

  1. frkbibo 26. juni 2011 hos 15:58 #

    Ser skisme lækkert ud. 🙂

    • Kong Mor 26. juni 2011 hos 20:13 #

      Det var det sikkert også 😉 Jeg fik ikke smagt..

  2. hyggefisen 26. juni 2011 hos 16:44 #

    uuuuu den ser god ud*ss*

    • Kong Mor 26. juni 2011 hos 20:13 #

      Ja ikke? 😉
      Hej og velkommen til Hyggefis 😉

  3. Benedikte 26. juni 2011 hos 16:58 #

    Smows! Mmmhh elsker karamel!

    (Pga mit grumsede internet ligner det altså lidt en kakerlak der ligger ovenpå. For det er pga internettet, ikke?? 😉 )

    • Kong Mor 26. juni 2011 hos 20:15 #

      Hahahahaha.. Øhhm nej det var ikke en kakerlak. Det var caramel – ægte og ren sukker!
      😉

      • Benedikte 28. juni 2011 hos 15:04 #

        Pyha!! Det var godt 😉 Jeg er også meget mere til karamel og sukker, end til kakerlakker!

  4. Laila 26. juni 2011 hos 21:31 #

    Jeg synes bare, at du er sej, fordi du kunne holde dig fra den! Det er da selvbeherskelse på højt plan 🙂

    • Kong Mor 26. juni 2011 hos 21:37 #

      Taaak!
      Det er nu ikke så svært når det er så varmt som idag. Vi har rundet de 30.. og sådan på en gang er det lidt meget 😉

  5. kirsten 26. juni 2011 hos 21:50 #

    Åh det var godt, jeg er nødt til at se søndagskagen – ellers er ugen ikke ordentlig slut. Lidt ligesom som børn der elsker uhyggelige eventyr, jeg er nødt til at se en kage jeg ikke ville kunne inhalere. Måske kan jeg blive kage-elsker hvis jeg ser billeder nok?

    • Kong Mor 27. juni 2011 hos 06:59 #

      Det vil jeg satse hårdt på. Tænk – jeg synes du er heldig – at du ikke kan lide kager – livet må være så nemt 😉

  6. Lene 26. juni 2011 hos 22:17 #

    Uhm og du er standhaftig, må jeg nok sige 🙂
    Har du forøvrigt et godt tips til hvad man kan bruge calvados til? Det kom jeg nemlig til at købe sidste sommer 🙂

    • Kong Mor 27. juni 2011 hos 07:02 #

      Øhhhm – du kan jo for eks. drikke det? 😉
      Spøg tilside
      Efter maden er en lille calvados ikke af vejen, hvis man kan lide den slags – i stedet for cognac.
      Du kan flambere pandekager i Calvados – det smager fantastisk og så med vanilieis til.
      Du kan marinere ting i calvados – men flamberingen giver den bedste smag!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

