Brak i sprit..

3 jul

Ja, det ved jeg selvfølgelig ikke.. Men jeg regner stærkt med det. Så når du – ærede læser – ser dette, ligger jeg og bobler!

Nov.2009 042

For jeg har nemlig været til stor fødselsdag!  Og jeg skal danse, drikke og lave ballade! Partyyyyy hele natten, blev der sagt!

Vi ses senere, til noget kage! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

8 kommentarer to “Brak i sprit..”

  1. Benedikte 3. juli 2011 hos 13:44 #

    Ha ha… Sprit eller ej, kage skal der på bordet! 🙂
    Håber du havde en god fest. Og at du har det godt nu! 😉

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 17:40 #

      Fantastisk fest! Ingen sprut – men dans til kl langt efter min normale sengetid!!

  2. Ellen 3. juli 2011 hos 15:17 #

    Håber det var en god fest… men det må det næsten have været, hvis du sover endnu 😉

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 15:42 #

      Sover ikke – vegeterer på en drømmeseng i solen og håber jeg kan blogge fra min blackberry!!

  3. Susanne 3. juli 2011 hos 15:55 #

    Her er søndagskagen indtaget. En herlig hindbærtærte fra den lokale.
    God søndag hos jer.

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 17:40 #

      Nams – jamen jeg må jo hellere se at få den publiceret!! 🙂

  4. Madame 3. juli 2011 hos 18:54 #

    Jeg håber, du har festet igennem og haft en dejlig aften 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

