Søndagskagen #12

3 jul

Mousse aux mandarines et chocolat

En mandarin og chokolademousse. Den var lækker siger de som smagte den!

Jeg faldt i søvn på drømmesengen og blev skoldet på en balle! (kun én fordi drømmesengen stod skævt)

14 kommentarer to “Søndagskagen #12”

  1. Madame 3. juli 2011 hos 18:56 #

    Nøj, sikke en skøn kage! Er den hjemmelavet?
    God bedring med den forbrændte balle 🙂

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 20:10 #

      Nej Madame – meget få af mine søndagskager er hjemmegjorte – Det er jo bare en leg vi har – så firkløveret får lært at sætte pris på fransk gourmetkunst!

  2. Inge 3. juli 2011 hos 19:46 #

    Lækker kage.. Du må have den ene balle på is.. 🙂

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 20:10 #

      Jeg må hænge med røven i en kold vandskorpe!! 😉

  3. Rejen 3. juli 2011 hos 21:12 #

    Hihi, ondt i håret og rumpen…Synd du ikke fik kage, chips og cola var måske bedre..;-D

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 23:30 #

      Faktisk var det så varmt at det eneste jeg lige havde lyst til, var perrier med grøn citron!
      Og jeg havde heldigvis ikke ondt i håret – var bare meget træt 😉

  4. Nadia D. 3. juli 2011 hos 22:16 #

    Hvad skal det sige? Smagte du den ikke engang?!
    Blasfemi!

    Åh hvor kunne jeg godt spise lækker kage… Synd at min lokale bager ikke kan præstere noget lignende. Eller bare noget spiseligt (/uden hår i).

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 23:31 #

      Og aaaddddrrr – tanken om købe-kage med hår.. DEN kunne jeg godt have undværet. Brrr.

      Jeg smagte ikke – nej! Jeg sov.. 😀

  5. Annette 3. juli 2011 hos 22:20 #

    Jeg er altså imponeret af jeres bager!
    Kage nr. 12, på bloggen, og der er ingen gengangere?!

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 23:31 #

      Nope – og der er lang vej endnu! Vi har ikke været igennem alle franske kager!!

  6. Laila 3. juli 2011 hos 23:05 #

    Haha…! Jeg måtte grine lidt af din balle. Åh smerte 🙂

    Jeg spiste til gengæld kage i dag. Øv… Er nu lidt småirriteret på mig selv og trænger vist til et spark i måsen…

    • Kong Mor 3. juli 2011 hos 23:32 #

      Eller måske skulle du også have en skoldet balle i stedet for et spark – jeg garanterer at det er ligeså smertefuldt 😉

      Træls.. Og bare fordi jeg faldt i søvn.

  7. Benedikte 4. juli 2011 hos 00:15 #

    Jeg smiler lige lidt for mig selv 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

