Deres udsendte medarbejder

7 jul

Kan meddele at alt går planmæssigt. Det er varmt, men støvregner indimellem. Okay – vanvittigt uinteressant, jeg ved det – men jeg går altså heller ikke efter jobbet som Jørgen Leths makker – jeg er også alt, alt for gammel til ham!

Vores havelåge befinder sig præcis med 2 km til mål, med kirken i baggrunden.

Vi har alle sammen røde/hvide T-shirts på, Dannebrog i hænderne og vi vinker simpelthen alt hvad vi kan – hul i de skide cyklister – det er OS I skal kigge efter!

IMG_4745

Antallet af lastbiler og boder der sælger pølser og pandekager er enormt.IMG_4750

Og der er skam også spandex i alle størrelser til fuldstændigt sindssyge priser. Med påklistrede reklamer.IMG_4753

Siden vil løbende blive opdateret efterhånden som dagen skrider frem!

12 kommentarer to “Deres udsendte medarbejder”

  1. Rejen 7. juli 2011 hos 12:50 #

    haha, sikke dog et cirkus det medfører sig, sådan et cykelløb medfører…Vi kigger og vinker tilbage..;-D

  2. Kong Mor 7. juli 2011 hos 12:56 #

    Det er helt vildt – det regnede jeg ikke lige med – at det ville blive SÅ voldsomt altså.

  3. Inge 7. juli 2011 hos 13:37 #

    Jeg troede det var i går.. og så hverken kirke eller dannebrogsflag.. 🙂 Det er da noget af et cirkus I er midt i.. Jeg er bedøvende ligeglad med cyklisterne, ser det kun for at vinke til jer.. 😉 Nu er jeg så nødt til at se det i eftermiddag igen.. men det gør jeg selvfølgelig gerne for en royal hilsen..

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 15:01 #

      Nej det kunne jeg forstå! 😉 Jeg skyndte mig også at skrive det var d 7 juli! 🙂
      Men du må jo se om du kan se os om lidt

  4. Svenne 7. juli 2011 hos 13:42 #

    venter spændt på at komme hjem så vi kan se og vinke til Jer, Ville dog godt være der selv, men vi må vente. 😉

  5. Susanne 7. juli 2011 hos 13:48 #

    Jeg vil vinke og holde øje. Og så vil jeg fortælle familien, at dem kender jeg, sådan som i næsten kender. Jeg mener, jeg skal i hvert fald møde deres mor agtigt ;o)

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 15:03 #

      Jamen jo da – vi kender da hinanden 😉
      Vel gør vi så!

  6. overleveren 7. juli 2011 hos 14:25 #

    Vi forventer mindst at se et banner med “Kong Mor” og et flag eller 10 😀

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 14:52 #

      Der er både banner og flag og alt muligt andet!! Og røde/hvide t-shirts og 4 ophidsede børn og en hysset mor! Ikke et øje tørt!

  7. Ellen 7. juli 2011 hos 15:18 #

    Få lige en eller anden til at filme og lægge det på YouTube, ikk’?
    Og så sende mig et link, ikk’?
    Det vil jeg sætte meget, meget stor pris på 🙂

    • Kong Mor 7. juli 2011 hos 21:47 #

      Tja.. Tror ikke du gik glip af så meget! Ingen fik set os.. Det er altså for dårligt!!!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

