Fuldstændig agurk

15 jul

Det er stadig agurketid..

Så jeg vil da benytte lejligheden til at meddele at jeg herefterdags er at finde på Facebook – med egen side og alt muligt lir. I kan ikke undgå at finde mig – profil billedet er det her med Kong Guru som søde Nadia har tegnet!

Kong Guru

Jeg er faktisk meget stolt af det der Facebook noget – hele 18 personer synes om mig! Og jeg kender altså kun de 6.

Ej, jeg kender faktisk 6½ – for jeg fik snakket med, og hvad mere er, SET en anden blogger her den anden dag – fantastisk oplevelse – der sidder et levende menneske lige der bag skærmen.

Jeg var nu heller ikke så meget i tvivl lige i dette tilfælde – men alligevel. Det var en skøn oplevelse at snakke godt og længe med et helt fremmed menneske. Og jeg håber at hende rigtigt live engang!

Længe leve skype!

Nå, men altså, de andre 11½ personer som synes om mig – de er mægtig søde!! Det er sådan nogen som jeg godt kan lide! Også selvom jeg ikke kender dem!

Jeg kan lide dem lige så godt som de 10 mennesker som får mig tilsendt på mail! Se DET er også vældig flinke folk. Okay der var godt nok 11 men den ene må have fortrudt på halvvejen. Men 10 er altså også helt fint – også selvom jeg kender 2 af dem.

Men nu kan I altså også gå ind på min Facebook side og trykke på at I kan lide mig, der – smart, ikk’?

Det er jo fantastisk at kunne lave åbenlys og klamt insisterende reklame for sig selv – på sin egen blog! Jeg er nu også så smart!!

PS: Det ER agurketid og Firkløveret laver absolut intet af interesse. First Man heller ikke – og selv Blondinen er gået helt død..

17 kommentarer to “Fuldstændig agurk”

  1. Morten 15. juli 2011 hos 08:06 #

    …og så er der 64 der følger din blog via “Google Reader”. Det er vel også noget i statistikkerne?

    • Kong Mor 15. juli 2011 hos 10:06 #

      ARGH hvad er nu det for noget? Google reader.. det kender jeg ikke!
      64? – nu besvimer jeg jo. 🙂

      • Morten 15. juli 2011 hos 10:31 #

        Det minder meget om dine blog-subscriptions i wordpress, men virker med alle sider der har “det der RSS ikon” oppe i hjørnet.

        • Morten 15. juli 2011 hos 12:24 #

          Her er et billede af skærmen når man er tilmeldt og har trykket “Detaljer” oppe i venstre hjørne. Så får man nogle få statistikker

    • Nadia D. 15. juli 2011 hos 10:38 #

      Hvordan ser man hvor mange der følger der?

  2. Inge 15. juli 2011 hos 08:27 #

    Synes godt om, både her og på FB.. 🙂

    • Kong Mor 15. juli 2011 hos 10:06 #

      Du er også helt vildt sød 😉

  3. Ellen 15. juli 2011 hos 09:18 #

    Hehe – fint nok – jeg er også på FB, men besøger det så sjældent, at jeg sommetider får en meddelelse fra FB, hvor de spørger, om jeg lever endnu 🙂 Jeg vil hellere bruge min tid i blogland – det sluger såmænd også så rigeligt af den. Tiden altså… Men jeg vil da gerne være ven med dig….

    • Kong Mor 15. juli 2011 hos 10:09 #

      Taaak Ellen..:-D

      Facebook er nem for mig når man har venner der bor langt væk. Venner og bekendte man ikke ser så tit – og hvor det koster en krig at sende sms’er da er det rart at kunne følge lidt med!

  4. Nadia D. 15. juli 2011 hos 10:37 #

    Jeg har selvfølgelig allerede “like”d dig 😉
    Og må jeg lige sige: fed detalje, at du har registreret dig som monark 😉

    • Kong Mor 15. juli 2011 hos 10:42 #

      Du var jo den første!! 😉
      og hehe tak 😉 jeg vidste ikke helt hvad jeg skulle “være” men så var det jeg fik øje på monark 😉

  5. Madame 15. juli 2011 hos 11:08 #

    Du kunne også lægge din side på Google+, det er der, det sner nu …

    • Kong Mor 15. juli 2011 hos 11:49 #

      Jaaa… Men skal man ikke have en invitation til at komme på google+?
      For det har jeg ikke!!

  6. Marianne 15. juli 2011 hos 13:40 #

    Det kan godt være mig, der har “fortrudt”, jeg skiftede emailadresse, og så pludselig forsvandt alle mine abonnementer, men jeg følger skam med via bloglovin….

  7. overleveren 15. juli 2011 hos 17:18 #

    Det er ikke nok med invitation til google+ i øjeblikket. De har lukket for tilgangen desværre. Men den bliver snart åbnet for os almindelige mennesker … og jo – har haft en invite dertil i et par uger – uden at komme ind.

    Men når det åbner – så er det formodentlig det nye hotte… lad os se hvor længe det så holder. Først var der myspace, så kom second life, så blev det facebook og nu google+… spændende 🙂

    • Morten 23. juli 2011 hos 19:28 #

      Jeg kom ellers ind her for nylig på en invitation og kan nu invitere… men jeg ved ikke om der er lukket helt igen (det er noget tomt derinde endnu).

      • overleveren 24. juli 2011 hos 07:44 #

        Er osse kommet ind – men på invitation #2.. så til dem der gerne vil ind og har en invitation – prøv at få en ny og se om ikke det går bedre.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

