Postkort fra mig

16 jul

F.E.R.I.E!!! Jaaaaaa.

Jeg har endelig ferie! Helt og aldeles hurra! Og derfor skal udsigten over Æblebakken skiftes ud med denne, i en uges tid – hvor jeg forhåbentlig ikke skal lave mad.. så meget i hvert fald:

Sommerferie 2009 077

Når man er på ferie sender man postkort. Jeg gør i hvert fald. Måske ikke hver dag – men sådan ind i mellem, eller hver anden dag. I vil derfor få postkort fra forskellige steder i løbet af ugen. Hvem ved, I kunne måske blive inspirerede til et besøg?

Desværre vil Søndagskagen ligeledes blive suspenderet i sommerperioden – jeg har ikke tid til at æde alle de kager når jeg har ferie, men den – søndagskagen altså – vender frygteligt tilbage engang i august!

 

20 kommentarer to “Postkort fra mig”

  1. Ellen 16. juli 2011 hos 08:44 #

    I ønskes alle seks en herlig ferie – jeg glæder mig til at læse dine postkort 🙂

    • Kong Mor 16. juli 2011 hos 10:09 #

      Tak skal du have! Vi glæder os meget – Gårdmand Bjørn hoppede så meget rundt at han meget mod de sædvanlige principper blev parkeret foran noget tegneserieskrammel.
      Og postkortene kommer dryssende – nogle er forprogrammerede mens andre kommer – hvis jeg ellers kan finde ud af at sende fra den skide iphone4 – hvilket slet ikke er sikkert!!
      😉

  2. Mille 16. juli 2011 hos 09:02 #

    Hvor skulle man da også gøre af kagen? Maven skal jo stoppes med is. Jeg ville i øvrigt meget gerne give dig både en gammeldags og en københavnerstang, men jeg er bange for at de smelter under rejsen, så jeg må lige udtænke en løsning.

    God ferie!

    • Kong Mor 16. juli 2011 hos 10:28 #

      Så må vi jo bare ses til august? 😉
      Du kan også bare nøjes med at spise den selv og fortælle om oplevelsen 😉

      Og tak!!!

  3. Susanne 16. juli 2011 hos 09:26 #

    Jeg glæder mig til dine postkort, og ønsker dig og din familie en aldeles lækker og nydningsfuld ferie.

    • Kong Mor 16. juli 2011 hos 10:29 #

      Tusind tak Susanne – og jeg skal gøre mit bedste mht. postkort. Får jo helt præstationsangst!!

  4. Katrine 16. juli 2011 hos 09:47 #

    Rigtig god ferie! Glæder mig til at læse dine postkort. 🙂

    • Kong Mor 16. juli 2011 hos 10:30 #

      Tak skal du have Katrine! 😉
      Der kommer jo ikke så mange – skal jo kun være uden computer en uge 😉

  5. Nadia D. 16. juli 2011 hos 11:25 #

    Nåmen god ferie så… Suk… Jeg glæder mig til postkort, men er lidt trist over at endnu en blog holder lidt sommerferie.
    Jeg kommer nok også selv til det på et tidspunkt, men derfor er det jo kedeligt alligevel 😉

    • Kong Mor 16. juli 2011 hos 11:56 #

      Der kommer programmerede postkort hver anden dag og hvis jeg kan finde ud af det – kommer der direct/live postkort fra First Mans iphone4..

      Så bare rolig 😉

  6. Marianne 16. juli 2011 hos 12:55 #

    Rigtig god ferie til jer 🙂

  7. Inge 16. juli 2011 hos 17:07 #

    I må have en skøn ferie alle 6.. 🙂

  8. Rikke 16. juli 2011 hos 17:13 #

    Rigtig god ferie … og jeps, det er smart med forprogramrede indlæg, det benytter jeg mig også af, når jeg enten har for meget på hjertet til en enkel dag, eller ved at jeg kommer til at blive tavs i en længere periode

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 10:44 #

      Lige præcis – det er nemlig vældig smart!

  9. Pia 16. juli 2011 hos 20:42 #

    Jeg håber selvfølgelig også I alle får en rigtig dejlig ferie. Apropos postkort, så har jeg/vi lige modtaget sådan et, af den helt gammeldags slags i postkassen i dag.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 10:45 #

      Det er så hyggeligt med postkort!

  10. overleveren 17. juli 2011 hos 07:41 #

    Ønsker dig en god ferie og må DK (?) og den berømte danske sommer behandle jer vel.. og os andre, der er strandet herhjemme og må leve med byger der går og kommer… 🙂

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 10:46 #

      Det var ikke DK’s tur endnu!
      Det kommer snart! 😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

