Postkort fra lykkelig morgenmad

17 jul

Der var ikke meget sommerferie over ankomsten i silende regn i går.
Det blæser en halv pelikan nu og har regnet hele natten, men det er fuldstændig ligemeget fordi Gårdmand Bjørn og jeg deler en stille morgenmad som kun forekommer to gange om året: dypning af baguette i te og en portion chocapic!
Ren sommerlykke.

Og billedet af vores kulinariske morgennydelse ligger paa facebook fordi camping, fransk tastatur og indernet SUCKS.

4 kommentarer to “Postkort fra lykkelig morgenmad”

  1. Lene 17. juli 2011 hos 12:59 #

    God ferie, er I draget længere sydpå i Frankrig? Håber vejret ændrer sig men uanset hvad, hop ikke på den med madlavning, nyd en hel uge uden, det gjorde jeg 🙂

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 10:46 #

      Jeps – det var vi nemlig!
      Vejret var okay! Indimellem!

  2. overleveren 17. juli 2011 hos 15:10 #

    Hvis man skulle tage udgangspunkt i vejrbeskrivelsen på destinationen – vil jeg nærmest tro at monarken er rykket ind hos naboen her.. noget værre møgvejr vi er udstyret med her i dk i disse dage.

    • Kong Mor 25. juli 2011 hos 10:48 #

      Jeg tror det er generelt for Europa at vi har sprunget sommeren over og er taget direkte ind i efteråret!

      Det skulle blive bedre vejr når JEG kommer til DK 😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

