Blondine i vand

31 jul

Adspurgt var ingen i humør til et gensyn med Atlanterhavet – ihukommende sidste besøg. De foretrak poolens rolige vande, velvidende at de skumsprøjt de kunne blive udsat for der, ikke ville forhindre dem i at komme op til overfladen igen.

Så det blev kun til en lille gåtur ud til vandkanten for en mindre del af familien, samt Blondinen . Hun var i turens anledning, blevet sluppet løs så hun kunne snuse rundt som det lystede hende – men så tog pokker ved hende og hun løb direkte ud i de store bølger.

IMG_4888

Hun galopperede glad ud og hoppede rundt i bølgerne, og morede sig som en fisk i olie.

IMG_4891

Jeg har haft en del hunde, men ingen har været så vandglade som hende.

IMG_4900

Hermed slutter så suppekogningen på dette års campingferie, idet jeg absolut ikke kan pine flere indlæg ud af den oplevelse.

Vi har nu ferie igen – denne gang i Danmark, så indlæggene kunne derfor godt gå hen og blive lettere sporadiske.

Men lad os nu se!

8 kommentarer to “Blondine i vand”

  1. rejen 31. juli 2011 hos 08:16 #

    Hop tjulla hej, det ser ud til at hun har det fornøjeligt..;-D

    • Kong Mor 1. august 2011 hos 00:17 #

      Hun var SÅ sjov at se på!

  2. overleveren 31. juli 2011 hos 08:26 #

    det er en labrador, right ? de er jo pr definition vandglade og det i en grad så de kan få det maksimale ud af en grøft med bare 2½ cm vand og mudder, men pragtfulde billeder af hunden, der er skabt som svømmer…

    • Kong Mor 1. august 2011 hos 00:18 #

      Jeps – en labrador!
      Og ja – alt mudder og det som er værre.. 😉

  3. Susanne 31. juli 2011 hos 09:08 #

    Jeg håber, at I vælger at være, hvor solen skinner. Og så glæder jeg mig bare til vi ses.

    • Kong Mor 1. august 2011 hos 00:18 #

      Naturligvis skinner solen – jeg har jo selv taget den med!! 😉
      Glæder mig også!!

  4. Annette 31. juli 2011 hos 19:14 #

    Det er da også en spritterhund?! Jeg havde forestillet mig blondie som en cockerspaniel. Men, de findes måske slet ikke blonde?
    Den ser ud som om den har en dejlig ferie!

    • Kong Mor 1. august 2011 hos 00:21 #

      HVAD er en spritterhund??
      Og nej – ingen cockerspaniel. Men hun havde en skøn ferie!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

