Om audiensen søndag

5 aug

Da jeg kommer uden for internet forbindelsers rækkevidde indtil mandag – vil jeg lige nævne audiensen sidste gang her.

Jeg lovede Fru E at fortælle hvor mange der kom med deres familie – og det løfte kan jeg desværre ikke holde – for jeg kan ikke se mig ud af dem som måske kommer med familie.

Nogle kommer med og nogle kommer uden. Men da dette ikke er, hvad folk sædvanligvis forstår ved blogtræf, tror jeg bare at det står enhver frit for, at gøre som de lyster.

Jeg har min familie med, fordi vi er på ferie!

De har sikkert ikke tænkt sig at blive siddende og sludre så meget med blogfolket – men netop derfor er det organiseret på et sted, hvor der også er andet at tage sig til!

Vi kommer også selvom det regner – men er det skybrud kører vi igen.

Lad os mødes ved i nærheden af Møllen,så kan vi i samlet flok, finde borde, så man ikke går rundt fra bord til bord og siger: Hej, jeg er konge, er du blogger?

Håber at se rigtig mange af jer – det kunne bare være så hyggeligt!

16 kommentarer to “Om audiensen søndag”

  1. rejen 5. august 2011 hos 06:25 #

    Hej Konge, kommer på søndag glæder mig til at se jer og alle andre der møder op…;-D God weekend…

  2. Mille 5. august 2011 hos 07:02 #

    Har du set, at jeg har tænkt mig at dukke op? Jeg skrev det i en kommentar til sidste indlæg og beklager meget at have svaret så sent.

  3. Madame 5. august 2011 hos 07:14 #

    Jeg glæder mig til dit blogtræf, men hvis det er øsende regn, kommer jeg dog ikke. Jeg har aftalt med Britt, Jens, Helle, Kari, Donald, Susanne, Kisser og Pia at mødes ved hovedindgangen lidt i klokken 13 – så vi ses ved 13-tiden ved møllen!

  4. Ellen 5. august 2011 hos 07:48 #

    Ih, hvor jeg altså lyder som en lyseslukker lige nu, men vi er nok nødt til at huske på, at det er søndag og derfor erfaringsmæssigt en million mennesker på Frilandsmuseet. Kl. 13 er den optimale frokosttid, så vi kan ikke nødvendigvis regne med ‘bare’ at kunne finde ledige borde og sidde samlet.
    Det er jo perfekt, hvis vi kan, og er vejret ikke det bedste, kan det vise sig at være en fordel for os… Jeg foreslår, at vi også medbringer picnictæpper med vandtæt bagside, så vi kan sidde på græsset, hvis der ikke er nok borde – og det ikke direkte regner 😉
    Vi ses lidt i kl. 13 – jeg er med i flokken, der mødes udenfor.

  5. Nadia D. 5. august 2011 hos 10:03 #

    Så må det ende med at være en overraskelse, om jeg dukker op 😦
    Det er lidt et puslespil at arrangere en tur til frilandsmuseet på søndag, så jeg finder først ud af om jeg kommer på selve dagen – men uden internet, kan jeg så ikke give besked.

    Anyways: Hvis jeg ikke kommer, så håber jeg I får en hyggelig dag!

  6. Susanne 5. august 2011 hos 10:21 #

    Jeg krydser fingre for godt vejr, for jeg vil altså hilse på jer alle.

  7. Pia 5. august 2011 hos 14:58 #

    Sikke en masse ukendte mennesker jeg skal møde for første gang.
    Jeg (vi) kommer uanset vejret, men ønsker selvfølgelig tørvejr 🙂

  8. Fru E 5. august 2011 hos 21:08 #

    Jeg tror jeg må springe over. Jeg skal afsted en del timer i forvejen for, at nå frem til kl. 13 og med risiko for, at folk så ikke kommer hvis det regner.

    Håber der snart kan komme et andet træf. Ville ellers gerne have mødt jer denne gang og især Kong Mor, som jo ikke ellers lige er sådan at møde.

    Rigtig god fornøjelse til jer der dukker op.

  9. Ditte 5. august 2011 hos 21:24 #

    Jeg kan forhåbentlig nå at melde mig under fanerne?
    Der har været en del tvivl om vore planer for dagen, men nu skulle alt være ok til træf. Jeg medbringer et stk. husbond – han er langt mere omgængelig end jeg ;-D

  10. Lone 5. august 2011 hos 21:35 #

    Kan i have en godt blogtræf :o)

  11. Bente 5. august 2011 hos 23:31 #

    Vejrudsigten ser ikke slem ud mere for søndag (satser på, at det er i overensstemmelse med virkeligheden!), så jeg glæder mig rigtig meget til blogtræf ;-).

    Manden i mit liv og jeg tilslutter os blogflokken, der mødes lidt i 13 ved hovedindgangen.

  12. Donald 8. august 2011 hos 01:14 #

    Der var også en mølle ved indgangen – der ventede jeg lidt, jeg troede det var den 🙂 Men heldigvis fandt jeg jo hurtigt frem til et sted hvorfra jeg kunne se en af bloggisterne. Tak for den dejlige oplevelse det var at være rundt omkring og snakke med alle de rare mennesker.

  13. Benedikte 8. august 2011 hos 08:58 #

    Uh jeg ville ønske jeg kunne have været med i går. Sendte jer rigtig mange tanker i går. Jeg glæder mig til at høre om det! 🙂

  14. Ditte 8. august 2011 hos 09:43 #

    Tak for en dejlig dag – og hils din søde familie, som udviste stor tålmodighed med de fremmede, storsnakkende bloggere.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ustabilitet « Bentes blog - 6. august 2011

    […] i morgen går jeg i seriøst bloggermode. For i morgen holder Stine sit audiens-blogtræf på Frilandsmuseet, og der er jeg selvfølgelig at finde (sammen med ham der manden i mit liv). […]

  2. Blogtræf på Frilandsmuseet « Bentes blog - 7. august 2011

    […] tak til Kong Mor, fordi hun fik den fortræffelige idé at donere en feriedag i Danmark til et blogtræf  (og tak til hendes familie, fordi de holdt ud ). Og tak til Kari, Ellen, og John, Madame, Ditte […]

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

