GLEM hvad jeg sagde igår..

28 aug

Jeg tager hvert et ord tilbage – jeg vil gerne være sammen med mine børn – HELE tiden.. Okay så, måske ikke hele tiden, men meget.

Uimodståeligt i hvert fald, at blive forstyrret ved at det banker på vinduet og når man åbner det, står der en glad Gårdmand Bjørn, som rækker denne frem mod mig og siger: “Den er til dig mor, det er en marguerit!”

IMG_5302

Og det var jo det, det var!

12 kommentarer to “GLEM hvad jeg sagde igår..”

  1. Inge 28. august 2011 hos 07:52 #

    Nårhhh hvor er han sød.. 🙂 Hav en dejlig søndag.

    • Kong Mor 28. august 2011 hos 11:55 #

      Ja han er skøn! 🙂 I lige måde – men vi ses måske senere til noget kage?

  2. overleveren 28. august 2011 hos 08:27 #

    normalt kan jeg altså rigtigt godt li dine tekster… men det står ikke mål med motivet i dette indlæg denne gang. Den her gut der i fuldt cross outfit og med hovedet eller rettere hjelmen kækt på sned uddeler blomster. Det er skønt. 🙂

    • Kong Mor 28. august 2011 hos 11:56 #

      Nej jeg er helt enig – billedet er 1000 gange mere sigende end mine sølle ord. 🙂
      Men sådan er det jo med børn – lidt op og lidt ned..

  3. Susanne 28. august 2011 hos 09:17 #

    Han er sej. Sådan på den søde måde.
    Nyd jeres søndag.

    • Kong Mor 28. august 2011 hos 11:57 #

      Nemlig!! 🙂
      God søndag til dig og dine!

  4. Annette 28. august 2011 hos 09:56 #

    Skal vi også kalde dig for Daisy? 😉

    • Kong Mor 28. august 2011 hos 11:58 #

      ORV JA? Det havde jeg ikke lige tænkt på!!
      Det var da en super idé 😀

  5. Nadia D. 28. august 2011 hos 10:37 #

    Hvor er han sød!

  6. Anne 28. august 2011 hos 10:39 #

    Åh – they have their moments 😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

