Pruttende orakel

18 sep

De der søgeord som google sender stakkels uvidende mennesker ind til mig med, ikk’?

Jeg forstår ikke helt logikken i det.

Altså, hvis man ignorerer de 784 søgninger på skytsengle, samt 325 søgninger på telefonfis i alle afskygninger og ubegribeligt mange søgninger på Birthe Rønn Hornbech – hende har jeg da aldrig nogensinde nævnt.. har jeg?

Jeg står med stolthed ved det med både skytsengle og telefonfis, men altså ikke hende Birthe Rønn Hornbech.. Nej, hende mener jeg virkelig ikke jeg nogensinde har skrevet om, men I må da gerne hjælpe min hukommelse på gled, hvis jeg tager fejl.

Men der er faktisk rigtigt mange mennesker som burde søge hjælp andre steder end lige hos Kong Mor.

For jeg kan da konstatere at jeg ikke ved noget som helst. Om noget.. Se nu bare de spørgsmål jeg får:

Jeg kan ikke hjælpe nogen med følgende geografiske problem – men det er der nok en grund til:

i hvilken by ligger guru.. (det MÅ simpelthen være en misforståelse..)

Jeg kommer også til kort hvis man tror at man hos Kong Mor finder hjælp til:

Lære at tegne hår

Man bliver også gevaldigt snydt hvis man mener at man her kan finde opskrifter på

vegetariske kødboller og på

kødløse frikadeller (tværtimod – stik mig en mør bøf – så bliver jeg glad)

 

Det er også egentligt ret sært, når jeg nu aldrig nogen sinde har været i Ry – at man bliver sendt hertil hvis man vil vide noget om:

rundkørsler i ry (mon der overhovedet er så mange igen)

rundkørsel ry (vedkomne fandt måske ud af der kun var 1? Kan vi få eksperter på banen)

 

Til gengæld kan jeg godt komme på en masse gode idéer til hvis man

glemte konens fødselsdag (stakkels menneske da..)

 

Men udover skytsengle, telefonfis og ubegribelige Birthe Rønn, så har jeg fået en del besøg på baggrund af følgende duftgener:

hvorfor prutter hunde med lyd

kan man gøre noget ved hundeprutter

prutter af the

mosters gamle prutter

æbler prut

Og da jeg ikke føler mig personligt ansvarlig for disse gasser, vil jeg nok overveje at konsultere vores fimse-ekspert, Blondinen, og høre hvad hun har tænkt sig at gøre ved sine æble-hunde-prutter, måske hun bedre kan hjælpe google-søger-folket end jeg kan.

14 kommentarer to “Pruttende orakel”

  1. Ellen 18. september 2011 hos 08:20 #

    Hahaha – jeg elsker bare disse totalt skøre googlesøgninger, der kan føre folk ind til ens blog. Jeg er selv ved at skrive på den ottende artikel i serien.
    For de flestes vedkommende er det helt uforståeligt, hvordan lige de ord har ledt folk frem, mens man desværre nok godt kan gennemskue andre.
    Jeg undrer mig dog såre over, hvordan man kan sætte ‘kød’ og ‘vegetarisk’ som ligestillede… sjove er de allesammen, men det er dine kommentarer, der gør dem rigtig sjove 😀

    • Kong Mor 18. september 2011 hos 21:52 #

      Tak skal du have Ellen – men der er godt nok mange, og morsomme!! Dette var kun et lille udpluk -tror også jeg kan lave flere udgaver efterhånden!
      Glæder mig til at læse dine!! 🙂

      • Ellen 19. september 2011 hos 08:51 #

        Du skal bare klikke på mit ‘google’-tag 🙂

  2. Inge 18. september 2011 hos 08:44 #

    Hvor herligt, tak for et godt morgengrin.. Jeg får stort set aldrig tjekket disse søgninger på min blog, men jeg morer mig herligt over de sjove bemærkninger du og Ellen giver jeres med på vejen.. 🙂

    • Kong Mor 18. september 2011 hos 21:53 #

      Selv tak!! 😉
      Jeg morer mig med at læse dem op for resten af familien!

  3. overleveren 18. september 2011 hos 10:24 #

    Tak for et indblik i din liste over sære google søgninger – og kommentarerne de får med på vejen er høj komik. Tusind tak for et godt søndags-grin…

    Det var et for mig ret ukendt humoristisk indslag da jeg startede min blog. Ikke at jeg ikke vidste det der med søgeordene og at de blev registreret – mere at de var så sære…

    • Kong Mor 18. september 2011 hos 21:55 #

      Det er da så skønt at have gjort indtil flere mennesker glade i dag – det kan jeg lide!! 😉

      Jeg anede heller ikke der lå en guldgrubbe af grine-værdi i den statistik!!

  4. Bettina Holst 18. september 2011 hos 11:29 #

    Jeg vil også have sjove søgeord – mine er altid røvsyge ……god søndag 🙂

    • Kong Mor 18. september 2011 hos 21:55 #

      Bare vent – en dag så kommer det!! 😉

  5. Lene 18. september 2011 hos 13:23 #

    Og jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan jeg finder de søgeord 🙂 til gengæld nyder jeg I andres indslag. God søndag til jer og husk nu kagen 😉

    • Kong Mor 18. september 2011 hos 21:56 #

      Åh ja – jeg er heller ikke klar over hvor det befinder sig på blogspot. Men WP er ret nem! 😉
      Og kagen kommer jo som altid!!

  6. Marianne 18. september 2011 hos 13:58 #

    Hahaha sjovt 🙂
    Der er min. to rundkørsler i Ry, det ved jeg (altså hvis nu nogen skulle søge igen)

    • Kong Mor 18. september 2011 hos 21:56 #

      Det var dejligt at vide 😉 Jeg tænkte også lidt på jer da jeg bad om eksperterne!! 😉

      • Marianne 18. september 2011 hos 22:27 #

        Bare sig til hvis der er mere du vil vide om trafikforholdene i det midtjyske 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

