Piller på den lede måde

25 sep

Jeg mener ikke dem der, som andre mennesker stikker til én, hvis de lige har noget at sige på den onde måde. Selvom de skam også kan være noget bitre at sluge.

Nej , jeg mener de små tingester, som på vej ned igennem et af rørene, pludselig skifter retning og kiler sig fast ved siden af en mandel. For højt oppe til at det er overstået, og for langt nede til at man ikke helt kan harke den op.

Er I klar over hvor dårligt det smager? Ydermere bliver den helt opløst, mens man febrilsk prøver at nå frem til håndvasken for mere vand. Man får forbrændinger på indersiden af halsen, helt om til baghjernen og man kan smage det i næsen indtil man har nyst et par gange eller ti. Ækelt.

Jeg ved ikke helt om det værste er en b-vitamin eller en pamol.. Eller om de er lige slemme.

Nå men, godmorgen i hvert fald – eller hvad det nu bliver til.. Vi ses til kage senere!

8 kommentarer to “Piller på den lede måde”

  1. FruE 25. september 2011 hos 07:38 #

    Det lyder også temmelig fælt. Når piller opløses udløses den grimme smag også. Bvadr…

    • Kong Mor 25. september 2011 hos 14:46 #

      Ja det er stygt!! 😉

  2. Susanne 25. september 2011 hos 12:08 #

    Uf. Jeg ved lige præcis, hvad du mener. Det er ækelt.
    Her er søndagskagen planlagt. Der blev kogt æbler i går, og æblekageraspen og piskefløden er i hus. Nu kan vi bare vente på, at det bliver kaffetid.

    Smuk søndag til dig…. Fordi det er den i DK i dag. Vi har nydt udetid på terassen og solen skinner, så det er en fornøjelse.

    • Kong Mor 25. september 2011 hos 14:48 #

      AAAAAAAAArgh – jeg vil have dansk æblekage.. PIV..
      INTET i verden kan stå mål med en dansk æblekage. INTET..

      Rigtig god fornøjelse!

      • Lene 25. september 2011 hos 17:48 #

        Jamen så må vi sende én af sted med Kong Mor’s mor om en lille måneds tid 😉

        • Kong Mor 25. september 2011 hos 18:53 #

          Det ka’ dat’ holde sig..?

  3. Ellen 25. september 2011 hos 19:47 #

    Du må altså ikke være så produktiv… ka’ slet ikk’ følge med 🙂
    Jeg vil bare sige, at jeg har læst det hele og har hygget mig. Som sædvanlig. Tillykke med lærerdebuten og tak for et andet yderst underholdende indlæg, som vel næsten har krævet nosser at skrive 😉 Jeg har faktisk præsteret at stirre stift på en mands skridt, mens jeg ‘talte’ med ham (mange år siden) – han kunne nemlig kun kigge på mine bryster, og så begyndte jeg bare at vende mit blik nedad, mens vi fortsatte vores tomme snak. Det var meget effektivt, og han afsluttede hurtigt det bekendtskab, som alligevel aldrig ville være blevet til noget 😀

    • Kong Mor 25. september 2011 hos 21:31 #

      Ej det må du undskylde!! 😉 Skal ikke gentage sig!
      Men i det mindste hyggede du dig 😉 Håber du / I har haft en dejlig weekend!
      Jeg var bare lige pludselig træt af mænds egenbefamling!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

