Søndagskagen #20

2 okt

For at blive i området tager vi lige en Tarte Normande!

En lækker tærte med æblestykker lagt i en creme, med en smule calvados i. Drysset med flormelis.

Tarte Normande

Ikke Firkløverets yndling – de er ikke så gode til æblekager på fransk! Af en æbletærte at være er det en af de bedre!!

4 kommentarer to “Søndagskagen #20”

  1. Ellen 2. oktober 2011 hos 19:04 #

    Hils dit søde firkløver og sig, at det slet ikke er noget problem – de kan bare sende kagen op til mig, for lige præcis denne ‘tarte’ er nemlig en af mine yndlings af slagsen 🙂
    Jeg skal nok lave en god, gammeldaws dansk æwlekaw til gengæld…

    • Kong Mor 2. oktober 2011 hos 20:33 #

      Det bliver du nok voldsomt populær på!!
      Vi sender resterne mod nord med det samme!

      Skulle hilse igen!

  2. Susanne 2. oktober 2011 hos 19:31 #

    Æbler og kager er en rigtig god kombi. Jeg kan rigtig godt lide det, men her er drengene heller ikke helt enige. Jeg håber, at I har nydt,
    Har du for resten fået min mail?

    • Kong Mor 2. oktober 2011 hos 20:34 #

      Ja det smager så godt – i mange afskygninger!
      Kunne da heller ikke selv lide bagte æbler da jeg var lille..

      Nope – der er ikke kommet noget!
      kongmor@live . dk (uden mellemrum!)

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

