Bi-witched

13 okt

Ja, jeg ved godt jeg burde have fundet en spændende ny blog at fortælle om til i går – men jeg har lidt på fornemmelsen at det er så som så med efterspørgslen.

Og så – hvis jeg nu skal være helt ærlig – og det skal man jo, har jeg heller ikke fundet nogle jeg syntes iiiih – det var dog fantastisk. Ved ikke hvor jeg skal finde nye blogs – jeg synes jeg har været rundt omkring.

Så onsdagsbloggen må komme indimellem, hvis jeg finder en særlig god en – som jeg bare bliver nødt til at fortælle om.

Alternativt kunne I jo selv sende mig et link, hvis der er en side I mener jeg skal kigge på!

Men foreløbigt er onsdagsbloggen på ferie.

Og så er det jo godt at jeg har noget andet at fortælle om.

Først er der jo overskriften – og hvis ikke den har fået Ellen til at se rødt ved jeg ikke hvad jeg ellers skal gøre!!

Men den har en forklaring!

IMG_5475

Men der skete nemlig det at en lille heks rejste med ekstra post fra Canada til Æblebakken.. Jo jo  – det er ganske vist.

Vi sad i bilen – på vej ud for at købe ind – og jeg ville lige tømme post nu jeg alligevel kom forbi – så slap jeg også for at løbe derop.

Jeg kunne med det samme se det var fra Birgitte – så den skulle åbnes med det samme. Men det måtte Prinsesse Lyserød stå for – og uendeligt forsigtigt blev den lille fine heks befriet fra sin seng af silkepapir.

IMG_5478

Denne vidunderlige heks har søde Birgitte lavet. Hun – Birgitte altså, ikke heksen, for den bor nu på Æblebakken – bor i Canada og hun laver.. en masse spændende. Derfor Bi-witched.. Lidt søgt ja – men alle kan komme i bekneb for en overskrift.

Nu er det måske lidt for sent til en halloween heks – men hun laver også nisser – og engle måske?

De kan sagtens nå at komme frem før jul!

JEG skal i hvert fald have nogen!

14 kommentarer to “Bi-witched”

  1. rejen 13. oktober 2011 hos 06:47 #

    hihi, hvor er den bare sød, jeg kiggede lige på de andre hekse, de er bare skønne…;D

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 11:10 #

      Ja ikke? Birgitte er virkelig dygtig!

  2. Susanne 13. oktober 2011 hos 07:21 #

    Hun er da skøn. Uh – jeg tør ikke kigge på nisser allerede. Der opstår bare nogle akutte behov, som jeg bliver tvunget til at forholde mig til….

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 11:10 #

      Lokke lokke – de ER altså søde 😉

  3. Inge 13. oktober 2011 hos 07:39 #

    Skøn heks.. Giv hende et godt hjem.. 🙂

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 11:11 #

      Hun flyver lige pt. mellem mit kontor og køkkenet og ser ud til at have det meget rart!

  4. Ellen 13. oktober 2011 hos 08:45 #

    Haha 😀 Jo, jeg hoppede i sædet, men var sikker på, at du havde en god forklaring.
    Og det havde du da også… i øvrigt et meget fint ordspil, som ganske vist kun bliver fanget af danskere, men det gør ikke noget 🙂
    Pragtfuld heks, forresten…

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 11:13 #

      Tænkte jeg det ikke nok!! 😉
      Det er jo tit sådan med ordspil – de kan sjældent oversættes.

      En undtagelse er Piet Heins
      A bit of virtue, will never hurt you
      bliver – oversat til fynsk:
      En smule dy’ skal ingen sky’
      😉

      Skøn heks ja!!

  5. Bettina Holst 13. oktober 2011 hos 09:34 #

    Mand hvor er jeg bare bagud med mange blogindlæg hos mange, så “godt” med et par sygedage i sengen, så der er tid til at blive opdateret….altså køn er hun ikke, men det skal en heks jo heller ikke være, men den er skøn – jow 🙂

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 11:13 #

      Lige præcis – men jeg synes hun er så fiiiiin altså. Bliver meget imponeret over at man kan lave sådan noget helt selv.

      OG god bedring!!!

  6. overleveren 13. oktober 2011 hos 18:08 #

    Er totalt vild med den heks… er sikker på at hun medbringer en masse god og fandenivoldsk energi… man er passende misundelig! 🙂

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 22:33 #

      Det var samme tanke jeg fik – hun får mig til at lave ballade!! 🙂

  7. Fridakjartans 13. oktober 2011 hos 21:59 #

    Nej hvor er den sjov!! Det kribler i fingrene at forsøge sig med at lave noget lignende. Hvad mon ansigtet er lavet af?

    • Kong Mor 13. oktober 2011 hos 22:34 #

      Det forstår jeg godt!! 🙂

      Jeg aner ikke hvad det er lavet af. Det er hårdt. Måske du kan spørge Birgitte?

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

