En, to og så: TRE hundrede..

26 okt

Der kommer ikke noget blogindlæg i dag.

For det forsvandt.

Nogen – og det var altså slet ikke mig.. jeg gjorde det i hvert fald ikke med vilje – trykkede på et par forkerte knapper og svujsh, så forsvandt alle mine mange gode ord ud i cyberspace. Fordi jeg troede at de – ordene altså – var et andet sted. Det var de så ikke.

Og nu er de ingen steder.

Det er nok ligesom de der wordpressspøgelser som gik igen.

Og jeg kan ikke engang finde nogen, at skyde skylden på. Ingen at skælde ud på. Eller jo, jeg har godt nok en stor familie, men det ville ærligt talt være lidt synd, at give dem skylden for min egne tåbelige handlinger.

Det gør Gårdmand Bjørn ellers ind i mellem. Mange ting er lidt nemmere at håndtere, hvis det er nogen andres skyld.

Men det er nok en af de ting, man skal kunne som voksen. Tage ansvar for egne dumheder. Gad vide hvornår jeg så bliver voksen? For jeg vil stadig godt have nogen som lige gider tage over, når jeg gør i nælderne.

Jeg ved heller ikke lige, om det så også var indlæg nr. 300 der forsvandt, men det kan vi godt sige det var. Det gør det lidt nemmere – for jeg får altid galopperende præstationsangst over de der runde indlæg, de burde være fantastiske og alt det der. Det er de sjældent.

De er faktisk meget ofte ret sære..

Og denne gang er det slet ikke noget, det der indlæg, det er ikke engang sært, for det er jo blevet væk.

Så vi ses bare i morgen.. Håber jeg.

14 kommentarer to “En, to og så: TRE hundrede..”

  1. Susanne 26. oktober 2011 hos 07:12 #

    Det lyder fornuftigt. Vi venter til i morgen 🙂
    Og imens kan man undre sig over, hvor ting bliver af, når de bliver væk. Hvor er væk lige henne? Jeg ved det ikke…..

    • Kong Mor 26. oktober 2011 hos 22:55 #

      Ja – hvor er væk henne.. Det har også altid undret mig! 😉

  2. Mille 26. oktober 2011 hos 07:38 #

    Så vil jeg glæde mig til i morgen. Og så synes jeg i øvrigt, at du skal bruge Blondinen som syndebuk. Jeg har hørt, at det er hundes spidskompetence.

    • Kong Mor 26. oktober 2011 hos 22:56 #

      Det ville da være synd for den stakkels vaps.
      Hun kan til nøds bruges til opmuntring, det ER hun nemlig god til!

  3. Inge 26. oktober 2011 hos 07:43 #

    Vi vil have systemer, som ikke bare gør det vi beder dem om, også selv om vi klikker JA, til 3 dumme spørgsmål, om vi er sikre.. Hvis systemet alligevel fejlagtigt skulle slette noget, skal det nemt kunne findes igen.. 🙂
    Selvfølgelig er det ikke din skyld, det er systemet der ikke er godt nok.. 😉

    • Kong Mor 26. oktober 2011 hos 22:56 #

      Nej vel er det ej mig.
      Det er min alzheimers light..

      😉

  4. Ellen 26. oktober 2011 hos 10:13 #

    Jamen så venter jeg med at kommentere, til der kommer et indlæg 😉

  5. pernille 26. oktober 2011 hos 10:40 #

    TILLYKE med de 300!
    Voksne vil også gerne vaske deres hænder. Vi er forhåbentlig blevet bedre til at fange os selv i det og stoppe/analysere hvornår folk godt kan regne ud at vi har haft beskidte fingre selv om vi lige har rundet håndvasken.
    Voksne er jo også en slags mennesker ;-).

    • Kong Mor 26. oktober 2011 hos 22:58 #

      TAK!!! Det er lidt.. meget.. 300 indlæg – hold OP hvor har jeg ævlet meget så..

      Glæder mig at høre du også mener at vi er en slags mennesker.. trods alt.

  6. Benedikte 26. oktober 2011 hos 10:40 #

    På gensyn i morgen! Forsvind nu ikke helt! 🙂

    • Kong Mor 26. oktober 2011 hos 22:58 #

      Blir’ helt væk..
      og holder lidt ferie indimellem

  7. overleveren 26. oktober 2011 hos 10:43 #

    Øv over det tabte… Og over at morgenen ikke startede med det sædvanlige skud Kong Mor…

    • Kong Mor 26. oktober 2011 hos 22:59 #

      DET er jeg så endnu mere ked af..
      Nu kommer din magiske torsdag – og SÅ er der et lille skud af kongen!!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

