Hvor originalt..

1 nov

Her gik man rundt i sin egen lille selvsmagende boble og troede at man var helt unik, speciel og fantastisk og alt det der.. kort sagt – essensen af alle de fine komplimenter man får fra sine læsere og bare, ganske kritikløst, labber i sig.

Derfor er det noget af et slag i ansigtet, med en våd uldhandske, på en lille smuttur rundt i blogland, at kunne konstatere i hvert fald 98 % af overskrifterne fra i går, også var noget med Halloween.

Min overskrift var i det mindste forkert stavet..

Mon jeg kan score 1 point for originalitet på den konto?

21 kommentarer to “Hvor originalt..”

  1. Lene 1. november 2011 hos 06:43 #

    Sådan er det jo, kong mor, vi er unikke og alligevel en del af menneskeheden, også når det gælder blogindlæg. Så bliv bare ved med de daglige indlæg, jeg nyder at læse dem 🙂

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 12:05 #

      Det er jo det!! 😉
      Dejligt at vide og i lige måde!!

  2. Inge 1. november 2011 hos 07:42 #

    Hasse kom grinende hjem en dag, han havde set en landmand reklamere for sine græskar med et stort skilt ved vejen.. HALOVIN…
    Vi er hver især unikke, også selv om vi fejrer halloween den samme aften.. 🙂

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 12:07 #

      HAhahahahaha.. Ja og så er det nok ikke en stavefejl med vilje.. 😉
      Jeg ved da godt vi er unikke alligevel – men jeg var bare liiiiige lidt oppe og køre over det der Halloween..

  3. Bettina Holst 1. november 2011 hos 08:14 #

    Kan godt se at det der halloween virkelig er ved at vinde indpas i Dk, men altså ikke hos mig og jeg er så en af de 2% som absolut ingen indlæg har omkring det – du får stadig 5 stjerner fra mig ! 🙂

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 12:09 #

      Ja jeg har godt set det – bare vent et par år mere og så er det normalt 😉
      Man bestemmer jo selv om man vil være med
      Tak for stjernerne 😀

  4. imangelafbedre 1. november 2011 hos 12:09 #

    Det er da oplagt! Ligesom man skriver et juleindlæg, osv… Det skal du ikke tænke nærmere over.

    Men jeg er ked af at skuffe dig. Du er ikke den eneste, der har stavet Halloween forkert… Har opdaget et par stykker…hehe..

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 12:13 #

      Jeg ved det godt! 😉
      Det var bare mange af de overskrifter jeg lige så – de var altså ens 😉 og så var det altså så som så med originaliteten..

      Og jeg er nu fuldstændig færdig over at jeg ikke engang kan score et point på min fine velovervejede stavefejl..
      snøft

  5. Anette 1. november 2011 hos 12:52 #

    Jeg giver 2 point for at koble halloween og dagens vildeste hviiiiin sammen :o) og 2 point til hver af børnene for deres flotte ansigtsmaling.

    Så du får 6 point af mig – der slet ikke nåede at skære græskar i år. Men havde husket at købe godter til de børn der omforbi og truede med “slik eller ballade”. Jeg skap for ballade og uddelte en del chokolader (indpakket – jeg køber altid indpakket slik når der er raslende børn på færde).
    KH Anette

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 13:36 #

      Ihhh 6 stjerner!!
      Tak 😉
      Jeg må indrømme at jeg er streng at besøge – for jeg forlanger noget mere til fastelavn og halloween end bare tiggende børn.

      Hvis jeg skal give noget skal de enten gøre mig bange eller synge fastelavnssange.
      Ellers er det rent tiggeri og det gider jeg ikke – det skal være noget for noget.

      😉

  6. Irene 1. november 2011 hos 18:04 #

    Ja og så fik vi Valentinsdag og nu skal vi ha´ Halloweeeen eller hvordan det nu staves. Men det er vel godt på dem der tjener på det. Jeg har hørt om stakkels forældre der har være “tvunget” til at købe udklædningstøj til deres børenhavebørn….. har vi da ikke nok i fastelavn ? Nå jeg er nok bare gammel og sur og har ikke forstand på nytænkning ;o)

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 22:00 #

      ja jeg har også hørt om de børnehaver der forlanger udklædning – grelt..
      Det er vel to forskellige udklædningsfester. Jeg kan nu godt lide begge dele!
      Og jeg er ked af at skuffe dig – men du virker hverken gammel eller sur 😉

  7. Sequence 1. november 2011 hos 19:36 #

    Uh, jeg prøver på at få ungerne til at glemme fastelavn, så jeg slipper for at lave / finde kostumer.

    Så ingen Halloween hos os (endnu).

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 22:01 #

      Mine unger har altid elsket at klæde sig ud – så vi har altid haft masser af udklædning! Og den slags kan gå i arv 😉

  8. Mille 1. november 2011 hos 20:09 #

    Det er ligesom den kommentar du skrev hos mig. Vi er alle unikke, men alligevel ret så ens 🙂

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 22:02 #

      Vel er det så! 😉
      vi er så ens at det er uhyggeligt 😀

  9. Pia 1. november 2011 hos 21:47 #

    Jeg er vist alt for gammel 🙂 Halloween har vi aldrig på nogen måde fejret her på matriklen, men fastelavn har vi altid gjort meget ud af. Havde jeg små børn i dag, så så verden måske lidt anderledes ud, hvem ved! 😉

    • Kong Mor 1. november 2011 hos 22:03 #

      Ja sådan er det jo – tiderne og traditionerne skifter. Der er sikkert også ting jeg ville gøre anderledes hvis jeg havde helt små børn idag! 🙂

  10. Marie 1. november 2011 hos 23:56 #

    Tiderne og traditionerne skifter som du så rigtigt skriver.Et nyt tiltag i vores lille by i år var 250 stk. udskårne græskarhoveder fordelt rundt ved forretningerne og lang fortorve. Det var et smukt syn. Voksne havde udhulet dem, med det var børn fra børnehaven og de yngste skolebørn, der havde ladet fantasien få frit spil.Det fik folk af huse, kl.20 måtte børnene taget det, de havde lavet med sig hjem……..men først skulle de lige finde det. Det gav meget snak alle imellem.

    Det er et fint billede af dine halloween-udklædte børn.

    • Kong Mor 2. november 2011 hos 08:04 #

      Sådan noget har vi også i vores lille by! Det er så hyggeligt!!

      Billedet er et par år gammelt til en eller anden Halloween fest vi holdt! 🙂

  11. City Chick 6. november 2011 hos 13:52 #

    Hæ, så føler jeg mig som en sand firstmover, da jeg skrev Hallowiiiiiiiiiiin den 18 oktober 😉
    Sådan er det når man gerne vil være kreativ

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

