Søndagskagen #23

6 nov

I dag havde Divaen lavet kager til os. De smager vidunderligt. Og vi har fået dem før ligeledes lavet af hende – men da det altså er dagens kage får I alligevel et billede!

IMG_5635

Det er noget med en marcipan og chokolade muffin, og så chokoladeguf og jordbær til, samt de dersens chokoladedimser til pynt. MUMS! Tror hun har set opskriften på nettet eller i fjernsynet.

Men hun har faktisk mange talenter, hende min 16 årige.

Forleden brokkede jeg mig over, at jeg manglede farver ved siden af mit skrivebord; hun bad om et lærred, som jeg fik fat i – og så satte hun sig til at male denne blomst !

IMG_5651

Og nu har jeg mine farver!

God søndag!

10 kommentarer to “Søndagskagen #23”

  1. Ellen 6. november 2011 hos 16:10 #

    Ja, hun har sandelig mange talenter! Flot. Både kage og maleri.

    • Kong Mor 7. november 2011 hos 22:51 #

      Nemlig – min lille tulletrut som snart er voksen og på vej hjemmefra!

  2. overleveren 6. november 2011 hos 16:16 #

    Hun har sandelig et talent. Eller flere. Og hun løser den uløselige og altid problematiske konditorknude (oplægning af chokoladekage /-dessert så det ikke ligner noget der ikke bør spises) rigtigt godt. Ros til hende.

    • Kong Mor 7. november 2011 hos 22:51 #

      Tak det skal jeg sige! Så bliver hun glad!
      🙂

  3. Madame 6. november 2011 hos 18:10 #

    Du er heldig at have en datter, der kan lide at lave kager og maler så smukt!

    • Kong Mor 7. november 2011 hos 22:52 #

      DET er jeg!! 😉
      Hun maler fantastisk!

  4. rejen 6. november 2011 hos 19:43 #

    Hun er da bare dygtig hende Diva’en…Flotte farver på billedet, det bliver man da glad af at se på…;D

    • Kong Mor 7. november 2011 hos 22:53 #

      Ja hun er så 😉
      Og det er SÅ rigtigt – man bliver glad indeni af at se på den blomst!

  5. Mille 6. november 2011 hos 20:00 #

    Kan man låne hende? Jeg kunne godt bruge en af de der kager.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

