Søndagskagen #25

20 nov

Faktisk var det en lørdagskage, så vi snyder lidt. Og hvis det skal være helt rigtigt så skulle det have været en fredagskage – men da jeg jo gik ombord i en chokoladefondue i fredags, var der ikke plads til andet.

I går insisterede Prinsesse Lyserød på at lave en fødselsdagslagkage til mig, og den blev super flot!

Så der bliver ingen livekage i dag, kun billedet af den fra i går! Det er også alt rigeligt – tror faktisk ikke jeg skal have noget at spise før på lørdag igen..

IMG_0084

Danske lagkagebunde, hjemmelavet kagecreme, flødeskum, bananer, chokolade, makroner og en ganske anseelig mængde portvin.. Så ved I hvad I har med at gøre.

12 kommentarer to “Søndagskagen #25”

  1. Marie 20. november 2011 hos 13:58 #

    En rigtig Prinsesse Lyserød lagkage med lyserøde roser. Sig til hende, at det har hun klaret super flot!

    • Kong Mor 20. november 2011 hos 22:10 #

      Tak Marie – og endnu engang tak for kortet 😉

      Jeg skal nok sige det til hende!

  2. Jens 20. november 2011 hos 16:45 #

    Wow – den er rigtig flot med røde roser og grønne blade. Jeg synes det er sejt nok, at du ikke har forsøgt at dække eller sløre de afslørende lys…. 😀

    Jeg er lige i hælene på dig og det er jeg stolt af! 😀

    • Kong Mor 20. november 2011 hos 22:10 #

      Ja det er ikke så slemt når der ikke står et nul bagved 😉

  3. Inge 20. november 2011 hos 18:03 #

    Flot kage du har fået der, jeg tror da I har en kommende kagemesterinde i jeres prinsesse.. 🙂

    • Kong Mor 20. november 2011 hos 22:11 #

      Hun er dygtig i et køkken – ingen tvivl om det! 🙂

  4. Mille 20. november 2011 hos 21:28 #

    Øj, hvor er den fin! Jeg har også haft gang i lagkager denne weekend, men glemte desværre at tage billeder.

    • Kong Mor 20. november 2011 hos 22:12 #

      Æv da også! Men de smagte sikkert godt billeder eller ej! 😉

  5. Tina - omme i London 21. november 2011 hos 00:10 #

    SLURP – hvor ser den bare laekker ud. Lidt forsinket, men tillykke med dagen smukke, jeg kan se den var god og det skulle den ogsaa vaere. 🙂

    • Kong Mor 21. november 2011 hos 08:54 #

      Tak Tina! Den var vidunderlig! 🙂

  6. helleq 21. november 2011 hos 18:39 #

    Uhm og tillykke. Godt at det ikke var mig, der fik den- så havde jeg nok ikke kunnet holde min kur helt 😉

    Og det er bare så skønt at have børn, der synes deter sjovt at bage og kokkerere – jeg savner lidt min USA-farne. Men omvendt, så kan hun ikke friste mig det næste halve år …

    • Kong Mor 21. november 2011 hos 21:24 #

      Nej jeg måtte også give fortabt foran en fødselsdag! 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

