Adventsslik #2

4 dec

Når nu Inge råbte op om marcipan i sidste uge.. så måtte jeg jo hellere finde marcipanen frem..

Dec.2009 006

Og mine små marcipanfyldte chokoladehjerter fik stor succes! Men de fleste er gemt til i næste weekend hvor vi holder julefrokost!

Og er I lige klar over hvor nemt det er at lave sådan noget hjemmelavet noget?

Rent bortset fra at blæreeffekten er helt i top!

12 kommentarer to “Adventsslik #2”

  1. overleveren 4. december 2011 hos 14:01 #

    Er jo nærmest på vej – og i denne weekend flyver flyene faktisk.. 😀

    Ja jeg ved godt det er nemt, men der er altid en masse andre ting der også skal gøres men som desværre ikke er så nemme… så det der hjemmelavede fyldte chokolade – det er noget vi serverer til nytår i stedet…

    • Kong Mor 4. december 2011 hos 22:36 #

      Kan være jeg skulle holde audiens i Normandiet næste sommer i stedet!!

      Så længe de bliver lavet engang i mellem – så er det jo lækkert! 😉

  2. Inge 4. december 2011 hos 20:18 #

    Jeg har dårligt tid til at kigge på det, er på vej i lufthavnen.. 😉 MUMS det ser ski da for lækkert ud.

    • Kong Mor 4. december 2011 hos 22:37 #

      He he! Det er lækkert og meget nemt at lave!

  3. Ellen 4. december 2011 hos 22:30 #

    Hvor er de fine 🙂
    … ved godt, at det er nemt. Det sværeste er at tage sig sammen til at komme i gang 😉

    • Kong Mor 4. december 2011 hos 22:37 #

      Tak Ellen. Ja det er ligesom småkagerne – man skal ville det 😉

  4. Marie 4. december 2011 hos 23:14 #

    Ja, jeg tror, jeg vil det……..små forme har jeg…..så det er bare med at komme i gang….
    og derpå finde et godt gemmested, så der er noget tilbage til den 24.

    • Kong Mor 5. december 2011 hos 22:00 #

      Ja det er jo lige det! 😉 når man ved det er der – er det svært at lade det være.

  5. Superheltemor 5. december 2011 hos 08:38 #

    Mums! Ser lækre ud!
    Hva – kommer du ikke snart et smut forbi min blog? Der er et indlæg fra i går, som du sikkert kan lide?;)

    • Kong Mor 5. december 2011 hos 22:01 #

      Er du tosset – jeg er da forbi hver dag.. Bare ikke lige i går eftermiddags 😉

  6. Sequence 5. december 2011 hos 19:15 #

    Uhm, det ser lækkert ud.

    Pensler du bare forme med chokolade? Og hvad så efter marcipanen?

    • Kong Mor 5. december 2011 hos 22:02 #

      Jeg pensler formene af flere omgange – og en lille tur i fryseren – og så pensle igen – til der ikke er flere “huller”.
      Så marcipan i og en rosin som har svømmet i rom, og så lukker jeg med et lag mørk chokolade!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

