En julegave

24 dec

Da jeg stadig ikke har fundet ud af at sætte en youtube video ind her – må I klikke over på min juleblog for at se min julegave til jer alle sammen!

For et par år siden, skulle jeg have julebillederne over på min computer og jeg kunne ikke for min død forstå hvorfor det tog så lang tid..

Da jeg gennemså billederne fandt jeg denne lille  jule-dogme-film lavet af Gårdmand Bjørn.. Og jeg grinte højt, med en lille tåre eller to af rørelse, i øjenkrogen.

Dec.2009 028

Og så er det vel på sin plads at sige: Fra alle os (mig) til alle jer! En rigtig glædelig jul!

Og de manglende kommentarer på jeres blogs skyldes at jeg ikke er hjemme! Vi ses mandag aften!

14 kommentarer to “En julegave”

  1. Rejen 24. december 2011 hos 06:48 #

    Kære Stine, du og din familie ønskes også en rigtig glædelig juleaften og nogle dejlige juledage…;-D Julekram

    • Kong Mor 24. december 2011 hos 09:31 #

      Tak AnneMarie,
      og i lige måde

  2. Marianne 24. december 2011 hos 07:08 #

    Dejlig julefilm – Glædelig jul til dig og dine 🙂

    • Kong Mor 24. december 2011 hos 09:31 #

      Tak Marianne – og i lige måde til jer!

  3. SourPuss 24. december 2011 hos 08:44 #

    Hahaha hvor godt ! Tak for et dejligt indblik i en forventningsfuld lille drengs verden 😀
    Glædelig jul til dig og dine 🙂

    • Kong Mor 24. december 2011 hos 09:32 #

      Ja – jeg er ret vild med den film 🙂
      Det er lige ham!! 🙂

      Tusind tak og i lige måde!!

  4. Anette 24. december 2011 hos 09:15 #

    Glædelig jul til dig og familien, håber det er blevet nemmere at vente ;o)
    KH Anette

    • Kong Mor 24. december 2011 hos 09:32 #

      Tak Anette, og i lige måde – må I få en skøn jul!
      Det er nu ikke blevet nemmere at vente 😉

  5. Anita 24. december 2011 hos 10:17 #

    He he, han er dælme sød. Det lyder simpelthen så skønt, når børn siger Mæwi Cwismas og jeg elsker det lige meget HVER gang, jeg hører det 🙂

    Rigtig glædelig Jul til Jer ❤

    • Kong Mor 24. december 2011 hos 10:37 #

      Tak Anita – og også en rigtig glædelig jul til dig!! 🙂

  6. Marie 24. december 2011 hos 11:29 #

    Glædelig Jul til dig og din herlige familie!!!!
    Jeg er spændt på om mit julekort er nået til Eventyrhuset…..for jeg har sendt et til dig, som jeg lovede det, da jeg fik din adresse?

    • Kong Mor 24. december 2011 hos 13:57 #

      Kære Marie – jo vi har skam fået dit fine kort! Prinsessen var noget benovet over den lille julemandsbesked til hende!
      Vi har også sagt det et eller andet sted på bloggen!
      Glædelig jul til dig og dine!

  7. Inge 24. december 2011 hos 14:42 #

    Du og dine royale undersåter ønskes en god og glædelig jul.

    • Kong Mor 27. december 2011 hos 17:27 #

      Tak Inge!! og i lige måde!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

