NYT om Mommer

8 jan

Hos Mommer er blevet midlertidigt lukket af WordPress – hvorfor ved ingen.. Jeg skriver midlertidigt, fordi jeg sandelig håber at hun snart kommer tilbage igen!

Hun er altså ikke død – men very much alive og prøver at få et fornuftigt svar ud af WordPress.

Men om ikke andet – så blev jeg i hvert fald tilskyndet til at tage en backup af alle indlæg osv.! Better safe than sorry..

Lad os håbe hun snart er tilbage igen!

10 kommentarer to “NYT om Mommer”

  1. Inge 8. januar 2012 hos 20:00 #

    Åhhh ja, du siger ski da noget, jeg smutter lige “hjem” og laver en backup.. 🙂

    • Kong Mor 8. januar 2012 hos 22:08 #

      Ja – det kan kun gå for langsomt. Det er jo ikke til at vide hvad der har fået dem til at slukke for hos mommer. – meget mærkeligt.

      At tænke sig at dette var årsagen til at jeg i sin tid valgte wp frem for andre blogsteder..

  2. Marianne 8. januar 2012 hos 21:09 #

    Åhh, det var godt du undersøgte sagen, jeg var ved at blive urolig for hende. Tak for det.

    • Kong Mor 8. januar 2012 hos 22:09 #

      Ja ikke? Men bliver da bekymret når man får sådan en “eksisterer ikke mere” melding..
      Selv tak!

  3. Ellen 8. januar 2012 hos 21:10 #

    Thank you SO much indeed, your royal highness, for supporting me 🙂
    Jeg vil sige med en eller anden berømthed, at rygterne om min død er svært overdrevne…

    Jeg har heldigvis en forholdsvis ny backup, men det synes ikke at være et problem, for de opfordrer mig til at eksportere mine indlæg til en udbyder, der er villig til at acceptere sådan en som mig 😀
    Jeg er lidt spændt på, om man kan trænge igennem til WP med klage over sådan en elektronisk beslutning…

    • Kong Mor 8. januar 2012 hos 22:14 #

      Selv tak!! Det er jo noget værre noget. Bliver da helt nervøs for om man skulle lave en backup blog..
      HVAD har de imod dig??
      Grotesk altså..

      Men som sagt giv endelig lyd – og du er velkommen til at gøre det her.
      🙂

    • lavendels 9. januar 2012 hos 10:29 #

      Nå, der var Mommer….godt der kom lidt klarhed over sagen. Tak til Kong Mor.

      • Kong Mor 9. januar 2012 hos 11:54 #

        Selv tak! Det er jo frygteligt altså.. Jeg synes det er uretfærdigt!

  4. Jørgen 8. januar 2012 hos 21:43 #

    Uha, uha, jeg gloede lige lidt da jeg så alle firkanterne. Men tænkte også at det er en fordel at have sine sider på egne domæner. Det er sandelig godt at Ellen har en backup – jeg skal lige være lidt flittigere med mine sider. Det bliver spændende at høre fortsættelsen, herunder om der er en forklaring på beslutningsgrundlaget.

    • Kong Mor 8. januar 2012 hos 22:45 #

      Ja også jeg – det kunne bare ikke passe.. Mystisk at de bare lukker – det er faktisk lidt ubehageligt at vide..
      Jeg vil også glæde mig til at høre fortsættelsen!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

