Vænner mig til græsset.

14 jan

Nå.

..

Så gik den første aften..

IMG_4461

Vi skal vist lige finde på noget lidt mere muntert..

..

10 kommentarer to “Vænner mig til græsset.”

  1. Marianne 14. januar 2012 hos 08:04 #

    Jeg er også alene med teenagerne i nogen tid – godt nok ikke så længe som dig, men det føles lidt stille, selvom det altså ikke er violinmanden der larmer herhjemme. Og så er der så mange ting man skal huske, helt selv. I går eftermiddag kom jeg hjem fra arbejde til et hus, hvor gardinerne stadig var trukket for – øv, det var jo mørkt da jeg tog hjemmefra.

    • Kong Mor 14. januar 2012 hos 20:11 #

      Det ER det når man plejer at være to.. voksne altså. Jeg ved lige hvad du mener med gardinerne.. Det virker ubeboet og trist 😉

  2. Madame 14. januar 2012 hos 08:25 #

    Åh, det gør ondt, Stine – nu fik jeg læst fredagsposten. Rigtig god weekend til jer med knus, kram og hygge! Jeg er også alene, men der er en mere hyggelig årsag, idet Monsieur er til operabio.

    • Kong Mor 14. januar 2012 hos 20:12 #

      Ja det var ikke nemt.. Men det går meget bedre idag!
      Operabio lyder ellers hyggeligt!

  3. Inge 14. januar 2012 hos 13:32 #

    De første og de sidste dage alene er de værste.. De mange dage midt i mellem bliver hurtigt hverdag.
    Rigtig god weekend til jer 5 på Æblebakken.

    • Kong Mor 14. januar 2012 hos 20:13 #

      Lige nemlig. For mig er det også sådan.
      Tak for det og i lige måde!! Vi har hygget os!

  4. Marie 14. januar 2012 hos 15:45 #

    Jeg er sikker på I sammen finder på et eller andet, så dagen bliver “lys.”

    • Kong Mor 14. januar 2012 hos 20:13 #

      Det gjorde vi naturligvis!! Og solen skinnede – så er alting lidt nemmere! 🙂

  5. RAV OG KRAT 14. januar 2012 hos 18:33 #

    Ja børn kan være meget bevidst om hvad der foregår…også når de ikke siger det. I hverdagen vil tanker passere med mellemrum, men det er som regel når stilheden sænker sig at vi graver frem fra lageret.

    Godt I har hinanden…Knus og lysende tanker til jer 😉

    • Kong Mor 14. januar 2012 hos 20:14 #

      Det er jo det – og jeg har ikke skullet tænke i de tanker i et par år nu, så jeg var helt ude af vanen..
      Vi har passet på hinanden idag!! 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

