Ro

25 jan

Så kom han hjem. Det var mere end almindeligt rart. Sover så dårligt når han ikke er der – og det er der flere der gør.

For første gang siden han tog afsted, sov Blondinen i sin kurv i stedet for at sove oppe på trappen mellem børneværelserne og mit soveværelse.

 

IMG_5464

24 kommentarer to “Ro”

  1. Marianne 25. januar 2012 hos 06:38 #

    Dejligt at få han hjem igen 🙂

  2. overleveren 25. januar 2012 hos 06:44 #

    Flokken skal være samlet og det gælder både mennesker og hunde. Godt træk af hunden at vælge en anden plads når han ikke er hjemme, og så overlade beskyttertjansen igen når han er der.

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:32 #

      Ja det er – men sådan har hun altid været. Og hvis børnene er alene hjemme så ligger hun aldrig ned – men går frem og tilbage mellem dem.

  3. Lene 25. januar 2012 hos 07:18 #

    Det er nemlig en helt anden søvn, vi får. Gode nydningsdage til jer alle 🙂
    Jeg har også en lillebror, ene hane i kurven med 4 høns, han har måttet lægge øre til mange ting om kvindens cyklus, men har heldigvis ikke været så åbenmundet (så vidt vi ved ) Påvirket blev han dog af at være omgivet af kvinder, kaldte på sine søstre, når der var fodboldspillere i fjernsynet, der så godt ud 😉 (det var dengang hvor vi kun havde en kanal, så skulle man jo få det bedste ud af det )

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:34 #

      Stakkels ham 😉
      Også selvom fordelingen er 50/50 som her – kalder Zorronaldo alligevel på pigerne hvis der kommer en pæn spiller 😉

  4. Madame 25. januar 2012 hos 07:45 #

    Hvor er det dejligt han er kommet hjem! Det er jeg sikker på, Blondinen nyder lige så meget som I andre! Og nu behøver hun ikke holde vagt 🙂

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:35 #

      Det nyder hun bestemt!!

  5. Inge 25. januar 2012 hos 08:16 #

    Blondinen ved godt hvem der er alfahan.. og hvem der skal passe på når alfahannen ikke er der til at passe på flokken.. 🙂

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:35 #

      Det ved hun nemlig!! 😉

  6. Rejen 25. januar 2012 hos 08:21 #

    Jeg kender godt det med ikke at have gemalen ved siden af, mærkelig søvn…Godt at Blondinen også kan få lov at sove lidt, inden hun skal overtage tjansen igen som vagthund…;-D Nyd dagen sammen med Alfahannen..

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:36 #

      Ja det er ikke den samme søvn man får.
      Vi hygger! 🙂

  7. Susanne 25. januar 2012 hos 08:45 #

    Den lille blondine her sover også bedst, når flokken er samlet. Det samme gør jeg. I må sove godt alle sammen.

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:37 #

      Det kan jeg tænke mig! Vi sov skønt!:)

  8. Ellen 25. januar 2012 hos 08:47 #

    Jeg kan se det for mig som i en film.
    Hvor skal der sommetider få ord til 🙂

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:37 #

      Ja – det kunne være jeg kunne lære noget 😉

  9. fruenimidten 25. januar 2012 hos 08:52 #

    Dejligt, at I alle kan få sovet 🙂

    Men jeg synes nu det er mærkeligt, at vi ikke sover ordentligt (bortset fra din generelle bekymring), så snart vores gemaler er ude af huset. det gør jeg nemlig heller ikke. Men det er da ikke sådan, at han ligger halvvågen og parat til at slukke ildebrande og jage forbrydere på flugt., når han er hjemme. For det gør han altså ikke. Det er stadig mig, der vågner ved mindste pip, mens man kan skyde kanoner af i haven uden, at Gemalen lader sig påvirke..

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 12:39 #

      DET synes jeg også er lidt mærkeligt.

      Jeg vågner ved det mindste med børnene – men det sker at jeg farer sammen fordi First Man karter rundt i mørke i huset fordi han har hørt noget suspekt og jeg har intet hørt.
      Men han er jo også miljøskadet 😉

  10. Birgitte Agger Mote 25. januar 2012 hos 14:35 #

    Jeg smiler på jeres allesammens vegne!!!

  11. Hanne 25. januar 2012 hos 15:25 #

    Aaah, hvor er Blondinen altsaa bare soed, og hun er sikkert ogsaa glad for at kunne komme tilbage i sin varme kurv, nu hvor foerste manden er sikkert hjemme igen. Bliver ved med at glemme at vi har samme slags hund saa jeg bliver overrasket hver gang 🙂

    • Kong Mor 25. januar 2012 hos 20:37 #

      Tænk – det gør jeg også!! Men det er jo rigtigt! 😉
      Hun ER sød – og blød! 😉

  12. Sequence 26. januar 2012 hos 00:17 #

    Det er lige der, min kat kommer til kort. For hun holder altså ikke vagt over nogen eller noget…

    Hvor må det være hyggeligt og betryggende for børnene, at vide at blondinen holder øje med dem, når de er alene.

    • Kong Mor 26. januar 2012 hos 09:57 #

      Nu er katte ikke vagtdyr?? Så hun er vel lovlig undskyldt 🙂

      De elsker at hun passer på dem i bedste Lassie stil! 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

