Lege i sneen – hver sin lyst

12 feb

Vi har hver vores måde at lege i sneen på.

Jeg holder af at kælke.

Hvis jeg ellers har tøj nok på. Og en skilift til at fragte mig op igen.

Gårdmand Bjørn og de andre laver snemænd, bygger huler og kæmper sneboldkampe. Iført flyverdragter og skiundertøj.

Så er der nogen som laver armbøjninger i sneen. Frivilligt. Og endda to gange – fordi jeg ikke fik taget et billede af ham, første gang.

i sneen

PS: billedet er kraftigt beskåret af åbenlyse årsager! En anden legemsdel var det egentlige centrum!

24 kommentarer to “Lege i sneen – hver sin lyst”

  1. Hanne 12. februar 2012 hos 07:13 #

    Brrr siger jeg bare!

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:09 #

      Også jeg.. Jeg frøs helt vildt bare af at tage billedet.

  2. overleveren 12. februar 2012 hos 07:50 #

    Han går da til yderligheder til ære for den langsomme fotograf… men du har ret.. hver sin lyst.. jeg vil nu helst have en masse varmt tøj på i kulden… at vælte mig nøgen rundt i den.. naaaeeeh tak..

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:09 #

      Nej jeg skal heller ikke nyde noget. Jeg troede heller ikke på at han ville gøre det igen – men det gjorde han!

  3. Susanne 12. februar 2012 hos 08:07 #

    Gys, siger jeg bare. Sådan er der ikke nogen, der kommer til at se mig. Men friskt gjort.

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:10 #

      .. Jeg synes snarere det er tosset – men ja.. 😉 gys!

  4. Anita 12. februar 2012 hos 08:07 #

    HA HA, nu tror jeg på det; I ER skøre! Fantastisk ;-D

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:11 #

      … Fandt du først ud af det nu? 😀

  5. Benedikte 12. februar 2012 hos 08:33 #

    Nej nej nej nej!
    Jeg kan ikke tage armbøjninger! Så måske hvis jeg kunne, ville jeg også gøre det, bare for at blære mig!

    Altså NEJ ´gu ville jeg da ej! Hvem prøver jeg egentlig at narre?!
    Det eneste man skal, kan og bør gøre i snevejr er at sidde indenfor og vente på at det forsvinder!

    Brrr….

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:12 #

      Ved-du-bare-lige-hvad? Jeg er SÅ enig!! Bryder mig slet ikke om sne!

  6. Tove 12. februar 2012 hos 08:33 #

    Hihi ….

    hver sin lyst 😉 er imponeret over, at han ville gøre det igen fordi fotografen var for langsom 🙂

    Jeg fryser bare ved at se på billedet 😉

    Så hellere sol, varme og sommer 😉

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:13 #

      Det var jeg faktisk også ret imponeret over!

      Og jeg er så meget enig. VARME.. NU.-.. Jeg starter en revolution!

  7. Inge 12. februar 2012 hos 09:17 #

    Haha.. en ægte fransk viking.. 🙂 er han også vinterbader..?.

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:14 #

      Ja NOGET er der i hvert fald galt med ham 😉
      Nej han er ikke vinterbader – så vidt jeg ved. Han er bare sej (og lidt mærkelig)

  8. Marie 12. februar 2012 hos 11:57 #

    Sikke sej han er din mand, og så to gange for at det ikke skal være lyv!

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 12:16 #

      Han er ret sej ja!! 🙂 og mærkelig 😉
      Nok derfor han passer så godt til mig!

  9. Jane 12. februar 2012 hos 12:17 #

    Man kan vel tænke at det er en god motivation til at få løftet sin bag op, når man laver armbøjninger i den “påklædning”…..

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 15:38 #

      Præcis! Hvilket man også ville kunne se hvis man nu så HELE billedet før det blev beskåret.. 😉

  10. Birgitte Agger Mote 12. februar 2012 hos 12:53 #

    altså … jeg vil vide HVORFOR han gjorde det … tabte han et væddemål – eller forsøger han at vise sig overfor Kong Mor sådan for at hun bliver lidt øjs over at være gift med sådan en sej gut 🙂

    Og så er der da noget smart ved det han gjorde der …. jeg vil godt vædde på, at han ikke frøs da han fik tøj på – også selvom der kun er 17 grader i huset – og det er jo ret smart …

    …. så af med kludene – løb en tur eller to rundt om huset – så skal du bare se, hvor varmt 17 grader lige pludselig føles 🙂

    Knus og håb om sne-smeltnings-vejr i næste uge!

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 15:40 #

      Intet væddemål her. Han ville bare lukke munden på Divaen som stædigt påstod at man ikke kunne rulle sig i sneen..
      Han ved godt at jeg er ligeglad 😉 Jeg er vant til at han laver sære ting!

      JEG skal ikke ud i det der – for jeg er blevet syg 😉 Pakker mig bare godt ind og ser tegnefilm med firkløveret!

      Og ja – meget gerne smeltevejr i næste uge!!

  11. Jens 12. februar 2012 hos 18:00 #

    Jamen….. er det first man der løber nøgen rundt ude i sneen? Hvorfor? Jamen, det forstår jeg altså ikke! Det må saftsusme være koldt, hahahaha…….. 😆

    • Kong Mor 12. februar 2012 hos 22:18 #

      Du kan evt. læse min kommentar til Birgitte lige ovenfor! 😉
      Det VAR koldt og han har trods alt ikke gjort det igen 🙂

  12. SourPuss 13. februar 2012 hos 18:54 #

    Der er SÅ meget stil over det der ! Respekt herfa 😀

    • Kong Mor 13. februar 2012 hos 20:02 #

      Skal straks overbringe beskeden! 🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

