Med prikker på

26 feb

Jeg fandt en madkasse på nettet. En rigtig fin en. Med prikker på.

IMG_0704

Så flot, og den ville passe perfekt til Prinsessen. Glad og fro bestilte jeg et eksemplar som skulle følge med hjem til øen. Og følge med Prinsessen i skole.

Den ankom.

..

Og så var den meget mindre end jeg lige troede den var, og ville aldrig, om jeg så fyldte den til randen, kunne indeholde nok mad til at tilfredsstille Prinsessens appetit.

Tal lige om at være skuffet.

Jeg kunne naturligvis godt have tjekket størrelsen først, men det gjorde jeg så ikke. Men i teorien kunne den jo godt være på størrelse med et fingerbøl..

Så jeg vælger bare at være lidt positiv omkring det.. – er det kun mig som kan høre ordet spisesituation her??

Men indbydende er den altså.

IMG_0702

Heldigvis spiser Divaen ikke så meget som sin søster, så hun kunne sagtens nøjes med en lille madkasse!

8 kommentarer to “Med prikker på”

  1. Susanne 26. februar 2012 hos 13:13 #

    Hvor er den fin…
    Dit indlæg fik mig til at tænke på gamle dage og kuponhæfter. Og om hvordan jeg følte mig fuldstændig til grin, da jeg pakkede et grydesæt ud. Aldrig har jeg set så små og ubrugelige ting. God søndag til jer…

    • Kong Mor 26. februar 2012 hos 18:04 #

      He he – sådan nogle kupon hæfter skal man ikke købe noget hos..

      Dette var ikke et kuponhæfte – men bare til en meget lille (fransk?) appetit?
      Uanset om jeg putter chili con carne i den, sushi eller pastasalat så ville hun ikke blive mæt af det.

      God søndag 🙂

  2. overleveren 26. februar 2012 hos 14:34 #

    Øj, den var fin. Nok ikke lige min personlige favorit, men den er helt klart fin på den der lidt pigede måde 😀

    Ja, man skal sgisme huske at checke størrelserne på det man køber på nettet… men det er jo nok lidt svært at omsætte målet på en madkasse til noget, der er til at forholde sig til.

    • Kong Mor 26. februar 2012 hos 18:05 #

      Det er nok heller ikke en jeg ville bruge – der skulle være jordbær på min 😉

      Ja – en madkasse troede jeg slet ikke kunne fås så lille.. Derfor tjekkede jeg ikke størrelsen!

  3. Tove 26. februar 2012 hos 18:53 #

    Den er da rigtig fin – lige sådan en jeg kunne finde på at købe til mig selv 🙂 om ikke andet så for at være total anderledes 😉

    • pernillethorupp 26. februar 2012 hos 19:22 #

      Jeg ville også være faldet fuldstændig pladask, smart eller ej, for de hvide prikker på en røde madkasse. Kan Prinsessen ikke ha’ en snydemadpakke ved siden af ? 😉
      -Eller, det kan være en “gouter”-madkasse. I hvert fald indtil I er hjemme på øen:)

      • Kong Mor 26. februar 2012 hos 19:29 #

        Nu er den overgået til Divaen – hun spiser ikke så meget så der er sikkert rigeligt til hende! 🙂
        Firkløveret har ikke goûter med – fordi jeg henter dem 16.30 medbringende goûter (de skal ikke i étude)

    • Kong Mor 26. februar 2012 hos 19:27 #

      Tove 🙂 Der var også en med jordbær på 🙂 Som jeg havde planlagt til mig selv
      Men den er fin

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

