Nytårsintentioner!

9 Jan

Der skulle ske noget nyt..

På alle fronter.

Også her!

Så jeg vender tilbage til mig selv.

Har indset at jeg vist aldrig bliver modeblogger hverken på den ene eller den anden måde. Er nok bare slet ikke trendsætter – kun en stakkels wannabe – og det har jeg så taget konsekvensen af! Men opsigelsen er jo ret lang så det varer et stykke tid endnu. Ville bare gøre opmærksom på at noget vil ske… Inden sommerferien i hvert fald!

Godt nytår 2012!

4 kommentarer to “Nytårsintentioner!”

  1. Lavendels 9. januar 2013 hos 11:25 #

    Tager hatten af for det…jeg vender også tilbage, så – kram

    • Kong Mor 10. januar 2013 hos 09:56 #

      Jamen tak!
      Hyggeligt!🙂
      Selvom det varer jo noget. Jeg holder bare lidt liv herinde og vender først rigtigt tilbage til sommer.

  2. pernille 9. januar 2013 hos 20:22 #

    Vi er her stadig🙂.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

