Popups!

22 Jan

Ja.. Det kan ikke have forbigået nogen som indimellem læser med på kongmor.dk at der er kommet nogle ualmindeligt lede popupreklamer.

Der er få ting som irriterer mig mere, når jeg klikker ind på bt.dk og hver anden artikel bliver forstyrret af popups kan det gøre mig hidsig i flere omgange. Derfor har jeg kontaktet bloggers og bedt dem om at fjerne popups på mit domæne, men om det bliver efterkommet – eller hvornår ved jeg ikke.

I mellemtiden vil jeg slå mine folder her..

Så er det i hvert fald på plads.

7 kommentarer to “Popups!”

  1. overleveren 23. januar 2013 hos 09:10 #

    Jamen velkommen tilbage til WP… opdaterer dit link ovre hos mig med det samme.. og håber at opdage det når du er på kongmor.dk igen.

    • Kong Mor 23. januar 2013 hos 13:11 #

      Ih tak!
      Ellers går du nok ikke glip af så meget!🙂

  2. Inge 23. januar 2013 hos 16:07 #

    Hvor herligt at slippe for både popup og store reklamer..🙂

  3. Ellen 23. januar 2013 hos 18:09 #

    Tak. Det var rigtig rart at slippe for Paris Hilton og andre🙂

    • Kong Mor 24. januar 2013 hos 12:29 #

      Det var da også lige hende som var dråben – jeg er i forvejen højallergisk overfor realityTV – men hende Paris hun smadrer alle rekorder!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Midlertidig adresseændring | Overleveren - 23. januar 2013

    […] Opdagede i dag – og hvordan aner jeg faktisk ikke – at Kong Mor er rykket tilbage i wordpress regi. Om hun bliver der, aner jeg ikke, men I kan læse med og få hendes forklaring her . […]

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

