Gad dog vide…

27 Jan

Gad vide om der i wordpress er indbygget en app – for nu at blive i det hype – som muliggør fusioner af to enheder med forskelligt indhold?

For nu skriver jeg lystigt løs her, ganske som før, og ikke så meget andre steder. Når så reklamerne forsvinder fra mit domæne, kan man så fusionnere indholdet fra begge blogs uden at sidde tilbage med 498 indlæg der ved en frygtelig misforståelse er kommet ind to gange..

Anyone?

12 kommentarer to “Gad dog vide…”

  1. Ellen 27. januar 2013 hos 23:28 #

    Pas. Helt pas. Jeg forstår ikke engang spørgsmålet …

    • Kong Mor 28. januar 2013 hos 23:22 #

      Hæ – det gør ikke noget🙂

  2. Inge 27. januar 2013 hos 23:35 #

    Ingen anelse.. Også pas herfra..🙂 men der er vel ikke de samme indlæg på begge blogge, så jeg hvad mener du med dobbelt.. ??

    • Line 27. januar 2013 hos 23:51 #

      Det er ikke sikkert at du kan det i wordpress.com-bloggen, men jeg tror godt du kan det på det selv-hostede domæne. Hvor ender du med at være?

      • Kong Mor 28. januar 2013 hos 23:24 #

        Jeg ender med at være på mit eget domæne, men så længe der er popups (som jeg bad om at få fjernet) så har jeg ikke lyst til at skrive derovre. Men domænet er mit!

    • Kong Mor 28. januar 2013 hos 23:23 #

      Jo de første .. hvad 497 indlæg er ens fordi det hele blev overført. Men når jeg nu skriver her så kan jeg vel ikke nøjes med at overføre de resterende indlæg?

      • Line 28. januar 2013 hos 23:42 #

        jo, det kan du sagtens. Sig til hvis du har brug for hjælp når det bliver relevant.

        • Kong Mor 28. januar 2013 hos 23:49 #

          Ej tak! Det er rigtigt pænt af dig!!
          Jeg vil afgjort tage imod tilbuddet når det bliver aktuelt til sommer😉

  3. Line 27. januar 2013 hos 23:53 #

    ..og så kan jeg lære ikke at svare via min iPad, for så ender mit svar det forkerte sted🙂
    Det var svar til indlægget, ikke til Inges svar😀

    • Kong Mor 28. januar 2013 hos 23:25 #

      Fniiiis – det kender jeg kun alt for godt!!

  4. overleveren 28. januar 2013 hos 05:56 #

    Det tror jeg ikke at man kan. Desværre.

    • Kong Mor 28. januar 2013 hos 23:26 #

      ÆV.. hmm nå den tid den sorg.

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

