Altsååååå

31 Jan

… Nu er vi ude i noget indrømmelse, som nogle mennesker sikkert helst er ganske fri for at få at vide, så nu er I advarede.

Det forholder sig nemlig sådan at da jeg i går havde været i bad, mærkede jeg noget vældigt ømt på min ene balle.

Sådan bistikvarmt og rundt. Byldeagtigt faktisk!

Og helt afsindigt ømt.

Og jeg tænkte: “hvad i alverden er dog det?”

Snurrede mig et par gange rundt om mig selv og kunne ikke se andet en en rød plet. Jeg moslede ud i køkkenet hvor Divaen sad i skrædderstilling på en køkkenstol og så meget zenagtig ud.

“Hvad er det der” hylede jeg mens jeg igen snurrede et par gange mere rundt om mig selv. Ikke ulig Blondinen når hun jagter sin hale… Faktisk.. Nu jeg tænker over det.

Der var stille lidt mens den stakkels tøs var tvunget til at glo på sin mors balle, hvorpå hun meget lakonisk svarede: “Det er da bare en bums”.

Hylede jeg før, er det intet imod hvad jeg hylede efter.

Ej men helt ærligt.

En bums på ballen – i min fremskredne alder – var mere end jeg kunne magte.

Og placeret et sådant sted ingen kunne gøre slemme ting ved den, mindst af alt mig selv.

Bedre blev det ikke da min bebumsede balle blev det generelle samtaleemne ved bordet.

Forklaringerne var lige så mange som de var fantasifulde og ualmindeligt dårlige!

“Det er nok et hår der ikke kan komme ud” Lidet hjalp det at jeg påpegede at jeg ikke har hår på den del af min krop. Altså små almindelige dun ja, men ikke sådan nogle hår som laver bumser.

“Det er et stykke af din arseniktand” Her tillod jeg mig at tvivle højlydt på at et stykke tand kunne finde vej helt derned uanset hvor stedkendt den så ellers var.

“Du har siddet på en tegnestift uden at lægge mærke til det” Jeg indvendte at den slags anordninger ikke kan siddes på ubemærket.

Til gengæld var de alle sammen rørende enige om at det ikke kunne være hverken en bi eller en hveps.

Trods alt.

Og så gik jeg min vej.

Der er absolut INGEN billeder af min bebumsede balle, men derimod et billede fra en strandtur i sidste uge.

Smuk og kold tur ved vandet.

14 kommentarer to “Altsååååå”

  1. Tove 31. januar 2013 hos 06:54 #

    Føler med dig …😦
    Bumser er irriterende – basta ….

    Jeg har også lige haft en bums – godt nok ikke på bagdelen – men på hagen. Det er jo helt i orden, at der kan komme bumser der. Bortset fra at den bums havde udset mig til at være en plage, for den gjorde …ondt … og ville bestemt ikke fjernes. Men jeg fik den, gjorde jeg🙂 bortset fra jeg nu har et lille bitte sår …

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 22:24 #

      Det er ren teenager, og SÅ for meget. Jeg havde ikke bumser dengang – HVORFOR så nu?🙂

  2. Inge 31. januar 2013 hos 07:06 #

    Hahahaaaa.. Bare du ikke også knækker en negl..😉

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 22:25 #

      Nemlig – det ville jo være en katastrofe😉

  3. Lene 31. januar 2013 hos 09:59 #

    Bumser gør ondt uanset placering, og jeg hader at jeg er begyndt at blomstre i ansigtet ind imellem, for hvad skyldes det?

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 22:26 #

      Vi går i ungdom, det kan ikke forklares på andre måder🙂

  4. Ellen 31. januar 2013 hos 12:05 #

    Pyt da vær’ med det. Vær kun glad for, at du er ung nok endnu til overhovedet at kunne få bumser – og over, at den sidder på et sted, hvor ingen under normale omstændigheder kan se den … 😉

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 22:28 #

      Tja.. Okay så🙂 jeg vil se om jeg kan overleve den!

  5. rejen 31. januar 2013 hos 12:31 #

    hehe møgirreterende med bumser placeret et sted hvor man ikke kan nå dem..;-D

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 22:29 #

      Ja det burde forbydes!😀

  6. overleveren 31. januar 2013 hos 16:30 #

    Få manden til at tage livet af den her i aften – og sid skævt på stolen i morgen på arbejde. Så vil de helt sikkert lægge mærke til dig. Endnu mere lægge mærke til dig🙂

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 22:31 #

      Og HA HA HA hvor ER du sjov ;-)! Men en mulighed jeg kunne overveje for hold kaje hvor gør den ondt!

  7. Susanne 31. januar 2013 hos 22:55 #

    Og skræk og smerte….
    Heldigvis behøver den ikke omtale og opmærksomhed, som hvis den havde valgt at komme frem midt på næsen. Og du behøver jo ikke fortælle dine nye kolleger om den🙂

    • Kong Mor 31. januar 2013 hos 23:09 #

      Nej det behøver jeg vel strengt taget ikke🙂
      Håber ved gud ikke der er nogen som læser min blog derinde!🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

