Alt det jeg kunne skrive!

8 Feb

Jeg kunne godt skrive at jeg er havnet i en super afdeling med nogle spændende og dygtige mennesker, og så Tina. Ja, som naturligvis også er spændende og dygtig

Jeg kunne også godt skrive at jeg nu i en uge ikke har spist morgenmad hjemme idet dette måltid bliver serveret kvit og frit på min nye arbejdsplads. Morgenmaden er naturligvis uden at medregne alt det frugt jeg får hældt indenbords.

Jeg kunne også fortælle hvordan hele firmaet er gennemsyret af rare imødekommende mennesker, med hver deres særheder – bevares – men som i den grad har gjort den første uge til en helt unik oplevelse.

Jeg kunne også sagtens lade et par ord falde om den forståelse jeg blev mødt med da jeg bad om at møde lidt tidligere for at undgå myldretid og dermed en ikke uanseelig stigning i transporttiden.

Sluttelig kunne jeg også fortælle at det ikke føles som om jeg kun har været der en uge og at jeg i bund og grund har fået en velkomst som er min kongelige titel værdig!

Men det vil jeg lade være med, for I kunne nemt gå hen og blive frygteligt misundelige, og det ville vel nok være umådeligt synd for jer!!

19 kommentarer to “Alt det jeg kunne skrive!”

  1. Ellen 8. februar 2013 hos 07:58 #

    Misundelse? Aldrig. Men glæde på dine vegne over, at du har fundet en af de sjældent gode arbejdspladser i Danmark.
    Bortset fra morgenmaden har jeg en næsten mage til … og det mener jeg, også selv om jeg kan blive stiktosset indimellem på hele bundtet. Det er bare guld værd at få arbejde sådan et sted.
    Men du har fortjent det🙂
    (Tør man spørge, hvor mange ansatte der er? Der plejer at være en sammenhæng mellem trivsel og antal).

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:42 #

      Neeej det ved jeg jo godt🙂
      Naturligvis kan man blive træt af dem alle sammen, men fundamentet er i orden!
      Der er 47 her i DK og 20 i Kina. Hvordan er der sammenhæng?

      • Ellen 14. februar 2013 hos 21:15 #

        Jo større firmaet er, jo sværere er det at være ‘én stor familie’ – man er nødt til at mekanisere mere og mere. 47 er en herlig størrelse – den holder fint op til mellem 100 og 200 …

  2. Lene 8. februar 2013 hos 08:52 #

    I stedet for misundelse vil jeg glæde mig over, at du har fundet et godt sted at være. Morgenmad spiser jeg hjemmefra, for vores formiddagskaffe er først efter 9.30 og da har jeg jo været på arbejde i 2½ time og været oppe i 4½ time🙂
    God weekend med tid til dybe indåndinger og traveture

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:43 #

      Tak🙂 der er godt at være!! Også efter 2 uger!

      Jeg nåede intet afslappende i sidste weekend😉 må håbe at denne søndag bliver bedre!

  3. Fruen i Midten 8. februar 2013 hos 09:09 #

    Skriv bare – jeg vil prøve at bære min misundelse med værdighed😉

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:44 #

      😉
      Jeg er sikker på du bærer den flot😉 (pjat med os)

  4. Tove 8. februar 2013 hos 09:14 #

    Hvor lyder det godt 😊
    Glæder mig til at høre mere om det 😉

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:45 #

      Ja du hørte jo meget mere om det😉 Live!!
      Hvor var det hyggeligt!

  5. Kirsten 8. februar 2013 hos 10:44 #

    Arrrjjjj, sådan er vi altså ikke.
    Vi glæder os da bare på dine vegne – du ved, regner det på præsten så drypper det på degnen. Og det er altid sundt og godt at læse om noget positivt – så bliver man selv så flink🙂

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:45 #

      Nej det ved jeg da også godt😉
      Og Ihhhh hvor bliver I flinke nu!😀

  6. rejen 8. februar 2013 hos 19:53 #

    Dejligt at du har fået arbejde et dejligt sted, og er sikker på at du fortjener det..;-D

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:46 #

      Så afgjort – det med at jeg har fortjent det altså!🙂

  7. pernille 8. februar 2013 hos 21:35 #

    Nyd det og del det gerne

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:46 #

      DET gør jeg – og vil jeg!😉

  8. Inge 9. februar 2013 hos 22:28 #

    Bortset fra det med morgenmaden, så er jeg ikke misundelig..🙂 Nyd det og glæd dig over at du har fundet sådan et fedt sted.

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:47 #

      Vores morgenmad ER altså også værd at være bare lidt misundelig over! Det er imponerende!!🙂
      Og jeg nyder det hver dag – også selvom der er så langt!

  9. Susanne 10. februar 2013 hos 17:00 #

    Misundelse er en grim ting. Det har jeg en gang lært. Så jeg glæder mig i stedet vildt på dine vegne. Så du må kunne mærke det helt fra Sjælland og til huset ved Møllen.

    • Kong Mor 14. februar 2013 hos 20:48 #

      Ja rigtigt grimt🙂
      Tak Susanne! Og ja – jeg kan mærke det helt ned i storetåen!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

