Lige en indskudt bemærkning!

5 Mar

Mellem et par indlæg.

Det lysner i øst! Jeg er ved at finde så meget energi at jeg faktisk har flere blogindlæg på køl!

Jeg er ikke kommet så langt som til at læse jeres blogs endnu.. Jeg har dog været på fransk visit her og der. Jeg håber inderligt I bærer over med mig, men rytmen skal indfinde sig fuldstændigt og det er ikke tilfældet 100% endnu!

Jeg har været helt færdig og flad hver aften og overskuddet har været meget langt væk.

Men jeg ville blot meddele at det som sagt ser lysere ud.

Noget vil vise sig inden længe! Og mit blogliv vil blomstre op igen!

Håber vi ses!

 

10 kommentarer to “Lige en indskudt bemærkning!”

  1. Inge 5. marts 2013 hos 07:04 #

    Vi ses.. Og god dag hos dig..🙂

    • Kong Mor 5. marts 2013 hos 21:48 #

      Tak og i lige måde!🙂

  2. Rejen 5. marts 2013 hos 07:42 #

    Det er da hårdt at starte en ny hverdag op, så vi venter spændt på lysere tider..:-)

    • Kong Mor 5. marts 2013 hos 21:48 #

      Jeg er lidt overrasket over HVOR hårdt det lige var.. og at jeg er SÅ træt🙂

  3. Susanne 5. marts 2013 hos 09:39 #

    Jeg vil da bare glæde mig til dine skriverier. Opstart på nyt job kræver altså energi. Sådan er det bare🙂

    • Kong Mor 5. marts 2013 hos 21:49 #

      Tak!🙂
      Ja det er det åbenbart. Jeg har jo heller ikke før prøvet at forene det med et blogliv!

  4. SourPuss 5. marts 2013 hos 09:48 #

    Jeg glæder mig over hver gang der er liv i KongMor på min blogrulle – og glæder mig over dit nye job🙂 Så ro på, vi når det hele jo😉

    • Kong Mor 5. marts 2013 hos 21:49 #

      Tak!🙂🙂
      Dobbelt tak!🙂
      Vi når det nok – det har du sikkert ret i!

  5. Tove 5. marts 2013 hos 19:33 #

    Ting tager tid … og det gør også et nyt arbejde🙂

    Du kan tro vi ses😉

    • Kong Mor 5. marts 2013 hos 21:50 #

      Lige nemlig – ting tager tid!🙂
      Ja DET gør vi!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

