Det der aprilsnar..

3 Apr

Jeg var som vanligt ikke tilstede mentalt i mandags, og iøvrigt stjerneglad for at den første april, ikke var en dag hvor jeg skulle være ude i verden.

Jeg regnede med, at så ville jeg gå fri af disse ækle tiltag og undgå at fremstå som det naive fjols jeg nu engang er.

Og hvad sker der så såre jeg lukkes ud i verden?

Endda d. 2 april og dermed fuldstændigt uden undskyldning overhovedet, for at falde for gårsdagens narrerier.

Jeg læser min netavis og falder i med begge ben, så dybt at jeg mistede pusten.

Ydermere var en af kommentarerne: “Lidt for åbenlys, men sød aprilsnar ;)”

Åbenlys.

Hmm.

Nå…

Jeg var ellers helt klar til at belejre omegnens store hoteller og holde udkig efter både en Aston Martin og en blåøjet englænder.

Men altså ikke så blåøjet som visse andre.

Jeg lærer det aldrig.

 

 

6 kommentarer to “Det der aprilsnar..”

  1. Mit Helle 3. april 2013 hos 13:28 #

    Hej du,
    Jeg kan pludselig ikke finde ud af, om du blogger TO steder? Har for nylig kommenteret på et billede, hvor du ligger i sofaen meden forstuvet fod – men det er jo ikke her på den her blog, men på én med reklamer?
    Er der to Kong Mor’arer?

    KH Helle

    • Kong Mor 3. april 2013 hos 18:40 #

      Hej Helle,
      Jeg blogger to steder.. Fordi jeg er træt af reklamerne på mit eget domæne – og opsigelsen dertil er meget lang. Så for ikke at genere mine læsere med ækle pop-ups skriver jeg mest herovre – men går tilbage til mit eget domæne til sommer.
      Det er bøvlet – men hellere det end popups som jeg selv hader som pesten!🙂

  2. overleveren 3. april 2013 hos 18:09 #

    Hey, det ville altså være lidt sjovt hvis du ligefrem osse turde indrømme hvad det var du næsten blev bildt ind i mandags.. blå øjne? aston martin?

  3. Ellen 3. april 2013 hos 19:17 #

    Han kommer lidt rundt, ham James … han skulle også filmes on location på oslobåden😀

    • Kong Mor 3. april 2013 hos 21:46 #

      Ihh – så må jeg en tur til Oslo!!😉

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

