Spring’er vi bare over til vi fall’er?

10 Apr

Beklager den “danglishe” overskrift, men det er sådan jeg har det. Jeg tror på at fordi jeg nævnte ordet forår i lørdags, hævnede det sig og gav sig til at sne søndag. Og nu er jeg overbevist om at vi kommer til at gå direkte fra forår til efterår.

Vintergækker i sol.

Og jeg gider ikke helt det pjat længere. Nattefrost d. 9 april.

Det er ikke fair..

FORÅR – NU!!

Kan man ikke godt lockoute vinteren?

12 kommentarer to “Spring’er vi bare over til vi fall’er?”

  1. Rejen 10. april 2013 hos 06:05 #

    Bare man kunne..😀

    • Kong Mor 10. april 2013 hos 22:15 #

      Mon ikke bare vi skulle prøve?🙂 Det kunne jo være det virkede😉

  2. Inge 10. april 2013 hos 06:32 #

    Jo lad os lockoute vinteren, den er jeg med på..🙂

    • Kong Mor 10. april 2013 hos 22:14 #

      Jo flere jo bedre!!🙂

  3. Susanne 10. april 2013 hos 07:34 #

    Forår nu. NU sagde vi. Vi er så enige. Forår lige nu. Tak.

  4. Lene 10. april 2013 hos 17:12 #

    Se det forslag sender vi til KL: lockout vinteren, så bliver I populære🙂 I stedet for det andet pjat.

    • Kong Mor 10. april 2013 hos 22:13 #

      Det var ellers en god ide!!🙂

  5. overleveren 10. april 2013 hos 17:14 #

    Indrømmet.. jeg går hver eneste dag og holder øje med træerne.. hvornår springer knopperne.. de har fået lysegrønne små streger så nu handler det bare om dage… det forår må altså være på vej.

    • Kong Mor 10. april 2013 hos 22:13 #

      Jeg tror det først når jeg ser det.. Det var SLUD der kom ned fra himlen da jeg var på vej hjem..

  6. Ellen 10. april 2013 hos 18:38 #

    Vi har altså haft nattefrost i maj. Og sågar juni … jeg tror, vi lider sådan lidt ekstra, fordi HELE marts var så kold, som den var.🙂

    • Kong Mor 10. april 2013 hos 22:12 #

      Det sker bare ikke i år. Blev der sagt. GIDER ikke mere..

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

