JAM..re

1 May

Er “maj” baglæns. Og hvis ikke snart temperaturen i dette land bliver højere så går min sirene i gang.

Den koldeste april siden jeg ved ikke hvornår.

Til hvad nytte?

Nå.

Men der er nogle ting jeg ikke har tænkt mig at jamre over. Jeg er nemlig blevet fastansat. Fra i dag!

De er ikke rigtigt kloge, men jeg har også prøvet at holde mig i skindet så måske er skadens omfang ikke helt gået op for dem endnu.

Jeg jamrer heller ikke over mit badeværelse med gulvvarme.

Jeg har ikke glemt mine to vintre i en kummefryser.

Det gælder om at tænke positivt.

Så nu vil jeg skynde mig at tage min varme frakke på 1-0 til kulden, og køre 50 km 1-0 til CO2.

Men jeg skal på arbejde som fastansat 1-0 til mig, jeg er midt i “Vejen til Jerusalem” som Paul er så venlig at læse for mig 1-0 til mig..

2-2 altså..

Men jeg skal noget spændende i weekenden, selvom jeg ikke ved hvad det er – så 3-2 til MIG!

 

10 kommentarer to “JAM..re”

  1. Lene 1. maj 2013 hos 06:46 #

    Du er en vinder🙂 Hjertelig tillykke med jobbet, gulvvarme og noget spændende i weekenden

    • Kong Mor 1. maj 2013 hos 22:06 #

      Tak! Ja jeg er glad – med fast job og varme fusser🙂 Plus en overraskelse i weekenden.

  2. Liv (pladstilverden) 1. maj 2013 hos 06:48 #

    Yay! Og tillykke med fastansættelsen!🙂

    • Kong Mor 1. maj 2013 hos 22:06 #

      TAK!🙂 Smiler endnu😉

  3. farveladen 1. maj 2013 hos 07:24 #

    TILLYKKE med fastansættelsen. Og jeg tror nok, at din nye, faste arbejdsplads er rigtig, rigtig klog. God dag & god (varm?) maj🙂

    • Kong Mor 1. maj 2013 hos 22:07 #

      Tusind tak!
      Og ja tak meget gerne en varm maj!😀

  4. overleveren 2. maj 2013 hos 04:41 #

    øj øj.. det var da en forårsgave der er værd at fejre… Men jeg tror nu nok at de ved hvad de går ind til. Garanteret underholdningsværdi i form af sær lille bil, hoppende gangarter, pudsige pletter på tøjet og børn der ringer om noget de ikke må🙂

    Nixen bixen.. er helt sikker på at de ved at de ved hvem de har fastansæt og at dét kommer de ikke til at fortryde.

    Håber du bliver fejret på behørig vis – for det har du dælme fortjent.

    Og nu vil vi i øvrigt gerne snart ha noget forår. Noget rigtigt forår.. sådan noget med varme, sandaler, udendørs aftenhygge uden at være iført vintertøj… og alt det andet.

    • Kong Mor 2. maj 2013 hos 21:23 #

      Ja!🙂
      Det kan godt være de ved det.. men det er ligemeget for de sagde ja alligevel😀

      Og ja – forår er tiltrængt! Meget tiltrængt.

  5. Ellen 2. maj 2013 hos 12:23 #

    Stort tillykke til dig og dit firma med hinanden! Og selvfølgelig ved de, hvad de får. Næsten. For nu kan du jo roligt afsløre alt det, du ikke turde de første tre måneder😉

    • Kong Mor 2. maj 2013 hos 21:22 #

      Nemlig, jeg kan prutte og synge sære viser og den slags😉
      Og tak – firmaet og jeg skal nok blive gode sammen!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

