Drivhus!

14 May

På Æblebakken råbte jeg op om manglende køkkenhave og drivhus, i tide og – måske nok mest – utide.

Jeg ville have en køkkenhave og mine blomster og landsbyens højeste træer. Det med de højeste træer er muligvis løgn, men det lyder da meget godt.

Nå…

Nu er jeg hjemme og takket være flere udefra kommende parametre, er jeg nu i stand til at beundre en lille bitte courgette som vokser frem i mit drivhus.

De udefra kommende er First Man.

Ikke at han er i flertal, men bare noget mere vedholdende end jeg når det kommer til beplantning og den slags.

4 kommentarer to “Drivhus!”

  1. Rejen 14. maj 2013 hos 09:27 #

    hehe så du har også havemand..😀

    • Kong Mor 15. maj 2013 hos 21:01 #

      Nemlig. Jeg yder dog moralsk opbakning!🙂

  2. Ellen 14. maj 2013 hos 20:45 #

    Du har simpelthen bare en vidunderlig mand, som må elske dig meget højt.
    Jeg tror heldigvis også, at du selv er klar over, hvor privilegeret du er🙂

    • Kong Mor 15. maj 2013 hos 21:01 #

      Det har jeg Ellen og ja jeg ved det godt🙂

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

