Gratis terapi

28 May

Altså, jeg vil godt lige sige at havearbejde er god – og gratis – terapi.

Når man er bims i låget efter endnu en lang og stresset arbejdsdag, med skøre kinesere og hidsige jyder, så er det altså rart at kunne få jord under neglene.

Jord under neglene

Og endnu bedre er det at sidde og slappe af og nyde synet af andres sine anstrengelser.

Have er godt. Egen have er bedst.

Og så er man på forunderlig vis, klar igen til en dag mere!

God tirsdag!

 

6 kommentarer to “Gratis terapi”

  1. Lene 28. maj 2013 hos 09:16 #

    I siger det godt nok, men jeg er ikke overbevist endnu🙂

    • Kong Mor 28. maj 2013 hos 21:13 #

      Jeg ved hvad du mener. Men små stykker kan man godt overskue selvom man ikke er til have, men mere til nydelse..🙂

  2. Inge 28. maj 2013 hos 09:22 #

    Jeg tilslutter mig den sidste del, med at sidde og nyde..🙂

    • Kong Mor 28. maj 2013 hos 21:14 #

      Haha! Ja det plejer jeg også – men synes ærligt talt det er lidt synd for manden at han skal mosle rundt i det alene.

  3. Rejen 28. maj 2013 hos 11:19 #

    Egen have er godt, især når man har brug for noget at pille i, og samtidig kan være udenfor.😀

    • Kong Mor 28. maj 2013 hos 21:15 #

      Jeg har RIGELIGT at pille i! Alt for meget faktisk – ville hellere bare kunne nøjes med at nyde!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

