Hilsen fra det virkelige liv!

11 Jun

Jeg har travlt.

Vender sikkert snart tilbage med nyt. Men lige nu har jeg travlt med det derude!

Mit hænge-æg ses i baggrunden!

 

Og så flytter vi rundt på jord og sten.. Vi har jo heller ikke andet at lave..

Og så er der jo arbejde.. Fire børn, eksamener, det indendørs, og arbejdet ikke at forglemme. Så jeg har rigeligt at lave.

Men jeg kommer snart igen!

8 kommentarer to “Hilsen fra det virkelige liv!”

  1. Inge 11. juni 2013 hos 22:33 #

    ..og en hilsen retur til dig, blogland løber ingen steder, og udendørslivet skal nydes mens man kan.🙂

    • Kong Mor 21. juni 2013 hos 09:10 #

      Tak!
      Sommetider skal livet lige leves uden cyberindblanding!😉

  2. pernille 11. juni 2013 hos 22:36 #

    Nyd det.
    Vi er her når du har tid igen.

    • Kong Mor 21. juni 2013 hos 09:10 #

      Tak for det Pernille!🙂 Godt at vide

  3. overleveren 12. juni 2013 hos 05:27 #

    Vi er her og jeg tror at det er helt som det skal være at bloggeriet går lidt i dvale når vejret er til udendørsliv…

    • Kong Mor 21. juni 2013 hos 09:10 #

      Det er jo det der er godt at vide!🙂

  4. Jørgen 12. juni 2013 hos 06:54 #

    Rolig nu!

    • Kong Mor 21. juni 2013 hos 09:11 #

      🙂
      Jeg tager det helt roligt… sommetider i hvert fald

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

