Velkommen igen til søndagskagen!

11 Aug

Tadaaaah!!!

For I må jo endelig ikke tro at jeg kunne holde ferie uden kage!

Det blev da heldigvis til et par stykker, men den bedste var uden tvivl denne her:

Basis for overlevelse! Kage og chokolade!

 

“Tre chokolader” – og så har jeg sagt det hele. En slags moussebunde der var i perfekt harmoni med hinanden! Ikke for tung, og ikke alt for sød. Og den forsvandt som dug for solen.

Jeg synes jeg bliver en kende lækkersulten…

Mon ikke jeg skal have bagt i eftermiddag?

10 kommentarer to “Velkommen igen til søndagskagen!”

  1. Inge 11. august 2013 hos 07:24 #

    Mums…🙂

  2. Rejen 11. august 2013 hos 07:54 #

    Jeg siger lige som Inge; Mums ;-D Har lige læst din ferieberetning, det lyder som en skøn ferie, når man ser bort fra; motorvejskø, afskårne fingre og myldrebæ. ;-D

    • Kong Mor 11. august 2013 hos 22:36 #

      Ja, det var virkelig nogle skønne dage i Normandiet. Men det fortsætter længe endnu!🙂 Bortset fra mylderbæ som blev ved den ene episode!

  3. overleveren 11. august 2013 hos 08:02 #

    Haps hvor ser det godt ud.. glæder mig til et gensyn med de særlige og ganske misundelsesvækkende søndagskager🙂

    • Kong Mor 11. august 2013 hos 22:37 #

      Ja, vi nåede desværre kun to deciderede søndagskager, men der var masser af andre at vælge imellem!🙂

  4. Sysleren 11. august 2013 hos 10:04 #

    Mmmm, det er alt for inspirerende med sådan et billede. Der er åbnet et nyt konditori lige om hjørnet fra hvor jeg bor, som jeg glæder mig til at prøve, men når feriekiloene skal fortrænges, er det nok bedst at holde sig væk lidt endnu.

    • Kong Mor 11. august 2013 hos 22:38 #

      Det lyder uhyggeligt fristende! Jeg sad netop og spekulerede over hvorfor kager er så kedelige i Danmark.. Men du gav mig håbet tilbage!!😉

  5. Susanne 12. august 2013 hos 06:35 #

    Selvfølgelig skal man da have søndagskage i ferien, og de er altså bare gode til det i det sydlige. (siger jeg og får løbende mundvand ved tanken om en jordbærtærte, der engang blev indtaget i det sydfranske)

    • Kong Mor 12. august 2013 hos 19:47 #

      Jamen præcis – det var også min holdning!🙂
      Franske jordbærtærter er uovertrufne!

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

