Gensyn

28 aug

I dag kan jeg sidde og glæde mig til at jeg får fri.

Ikke at jeg ikke glæder mig til at få fri til daglig, det er dejligt at have fri, selvom jeg er meget glad for mit job, men altså.

Jeg skal på date!

Med et par søde piger. Den ene er mor til en af Zorronaldos venner, og fordi vi er venner på facebook, opdagede hun at vi har en fælles veninde.

Denne fælles veninde var min bedste veninde og tro følgesvend i første klasse. Så flyttede hun og dengang i stenalderen da jeg var 7år, var der jo hverken mobiltelefoner, skype, MSN, facebook, snapchat eller ret mange andre muligheder for at holde kontakten.

Og hvis ens mødre samtidig ikke lige har set lyset i form af en slags kontakt, så kan den slags venskaber desværre løbe ud i sandet.

Ikke desto mindre skal jeg nu mødes med dem begge i eftermiddag.

Og derfor glæder jeg mig til at få fri fra arbejde.

 

4 kommentarer to “Gensyn”

  1. Ellen 28. august 2013 hos 09:37 #

    Det glæder mig på dine vegne – du fortjener et lille pusterum fra hverdagens trængsler. Rigtig god fornøjelse.
    Det bliver alligevel lidt spændende at se en, man ikke har set i så mange år – I kan jo være helt vildt langt fra hinanden i dag …

    • Kong Mor 28. august 2013 hos 20:48 #

      Tak – det var også bare SÅ godt. Hun havde de samme øjne som i første klasse. Sjovt at mødes efter et halvt liv.

  2. Rejen 28. august 2013 hos 12:38 #

    Rigtig god fornøjelse. ;-D

Skriv noget - så bliver jeg SÅ glad!!

